Serveis

La corporació no va a la reunió sobre l'hospital de Lloret

La comissió de seguiment del Sociosanitari s'havia convocat per les queixes del menjar i el manteniment

Cap membre de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva (CSMS) va assistir ahir a la primera reunió convocada a Lloret per fer un seguiment de l'Hospital Sociosanitari de Lloret. La comissió es va crear el 2003 per fer un seguiment de temes que afecten el centre arran de la seva cessió a la corporació, però ahir va començar coixa. Els dos principals temes que s'hi havien de tractar eren les queixes per la mala qualitat del menjar, que ja va exposar el síndic del ciutadà, i problemes de manteniment que cal solucionar, ja que segons van explicar ahir diferents grups, hi ha degoters.

Segons va explicar ahir l'alcalde, Jaume Dulsat, la corporació va decidir que no hi aniria cap membre “perquè no hi ha el clima adequat”. El malestar dels dirigents de la corporació estaria motivat, especialment, per la denúncia que va fer el regidor d'En Lloret Sí Se Puede, Paulino Gracia, al president de l'ens, Albert Fernández, per haver demanat, suposadament, que l'Ajuntament intercedís perquè un pacient a punt de morir cedís la seva herència a la corporació. A banda de la denúncia, la resta de grups de l'oposició també han estat molt contundents en les crítiques a la CSMS. Dulsat es va limitar a dir ahir que la corporació s'ha compromès a assistir a la pròxima reunió. Més contundents van ser alguns partits de l'oposició. Per ICV-EUiA, la plantada de la corporació “és un clar gest de menyspreu” cap a l'Ajuntament i els ciutadans de Lloret. Malgrat tot, la formació “celebra” que per primer cop en tretze anys s'hagi convocat la comissió. El regidor no adscrit, Enric Martínez, va afirmar que la corporació “ha fet un lleig al consistori i al Sociosanitari”, i en el mateix sentit es va expressar Paulino Gracia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]