Comunicació

El Punt Avui, ara junts

A partir de demà, els lectors trobaran al quiosc una única capçalera amb la voluntat de ser un diari de referència i de proximitat alhora

Des de demà, El Punt i l'Avui són una única capçalera amb una edició nacional i una de pròpia per a les comarques gironines. Amb la suma de les dues marques, El Punt Avui vol fusionar els valors lligats a cadascuna de les històriques capçaleres per convertir-se en un diari de referència i de proximitat al mateix temps, un diari global i local tant al paper com a la xarxa.

Amb aquesta unió, el grup consolida el lideratge de la premsa editada en català. Segons la tercera onada del 2011 del Baròmetre de la Comunicació, que va del juliol del 2010 al juny del 2011, els dos rotatius tenen en total 295.000 lectors, una xifra que suposa un augment anual del 6,1%.

L'estructura, l'ordre i el disseny del diari de demà seran com fins ara, però s'hi inclourà una secció d'esports que es dirà El9, en substitució de l'actual suplement, que es vendrà al quiosc com a diari independent a partir del 14 d'agost.

L'edició nacional d'El Punt Avui tindrà més paginació –sobretot a partir del setembre– i incorporarà de nou la secció de Catalunya, que concentrarà les notícies de proximitat. Aquesta secció substituirà l'actual de Ciutats, que es limitava a notícies de Barcelona. La secció de Catalunya tindrà, doncs, un mínim de tres planes de la ciutat de Barcelona i la seva àrea, i s'hi inclouran, a més, informacions de pobles i ciutats de la resta del país. La secció de Diàleg es convertirà en Punt de Vista, que creix en espai i amb més analistes que fins ara publicaven només a El Punt. La resta de seccions es mantenen igual.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.