La Catalunya Hydrogen Week és una oportunitat per a experts, científics, emprenedors i empresaris per aprofundir en l’economia verda i els reptes que comporta per al futur
Setmana de l’Hidrogen al Port de Tarragona
£El Moll de Costa del Port de£¢£« Tarragona és protagonista de la primera edició de la Setmana de l’Hidrogen, la Catalunya Hydrogen Week, que s’està duent a terme des del dia 9 fins al 17 de novembre. Aquest esdeveniment és el primer d’aquesta índole que es fa a Catalunya i té com a objectiu promoure l’ús de l’hidrogen verd com a vector energètic i estratègic, amb un potencial únic de creixement. En poc més d’una setmana s’hi han reunit diverses iniciatives divulgatives, públiques i privades, per abordar la transició energètica cap l’hidrogen verd des de diferents vessants: la logística, l’estratègia, la innovació, les aliances publicoprivades i la recerca científica.
“
Catalunya Hydrogen Week
La Catalunya Hydrogen Week és una oportunitat per a experts, científics, emprenedors i empresaris per aprofundir en l’economia verda i els reptes que comporta per al futur. El Camp de Tarragona reuneix les condicions necessàries per liderar aquest procés: té el pol químic més important del país, infraestructures portuàries i industrials, les aliances i la voluntat ferma, per impulsar la producció, la logística i el consum d’hidrogen 100% verd en el transport i en la indústria, principalment.