Estal Packaging, de Sant Feliu, adquireix el 100% de Pure Glass Collection
Amb la compra, l'empresa dedicada a l'embalatge especial diversificarà el seu negoci amb l'àmplia col·lecció de models d'ampolles i altres solucions
Estal Packaging, una empresa de Sant Feliu de Guíxols dedicada al disseny, la concepció i la producció d'embalatge especial per al mercat alimentari i no alimentari, ha adquirit el 100% de Pure Glass Collection, on ja participava amb un 50%, amb l'objectiu de diversificar el seu negoci.
Aquesta firma ofereix una àmplia col·lecció d'ampolles orientada al sector de la destil·leria i altres categories de productes gurmet, com ara aigua, olis i vinagres. A més, Pure Glass Collection, que també té la seu a Sant Feliu de Guíxols, complementa la seva oferta amb solucions com per exemple taps, caixes i acabats de decoració premium –pintats, metal·litzats, serigrafia i hot stamping, entre d'altres.
Posició
L'empresa viu un moment excepcional, i una prova d'aquest creixement és l'ampliació recent de la seva col·lecció amb tres nous models d'ampolla: Sof, Leo i Sarah. Concretament, Pure Glass Collection té una posició internacional, ja que les principals destinacions d'aquesta col·lecció són els Estats Units i França.
Amb aquesta adquisició, Estal Packaging reforça el seu objectiu de situar-se en el mercat estranger per continuar oferint als seus clients un servei de qualitat amb les darreres novetats tècniques i estètiques, per donar vida, força i competitivitat als seus productes.
Estal Packaging participarà a principi de desembre en la fira Vinitech, a la ciutat occitana de Bordeus. Al febrer, participarà en la fira Enomag, a la ciutat de Saragossa.
LA XIFRA
LA DATA
Empresa creada el 1995 per a l'embalatge
Estal Packaging, que es va crear el 1995 i que centra la seva activitat en la creació de productes destinats a l'embalatge de vi, les begudes i els productes alimentaris, ofereix als clients aquells productes de valor afegit que poden millorar la imatge o el resultat final de la seva marca. El lideratge que té en alguns productes li permet disfrutar del poder de compra i negociació per disposar dels productes més competitius.