Lluís Agell i Casademont
Regentava la botiga Teixits Agell de Salt
Lluís Agell i Casademont, que regentava la botiga Teixits Agell de Salt, va morir abans-d'ahir, dia 14 d'octubre, a l'edat de 61 anys.
Els pares de Lluís Agell, Jaume Agell i Remei Casademont, van obrir Teixits Agell el juliol del 1962 al carrer Major de Salt (aleshores carrer del Generalísimo). A més de la venda de teixits a metres a l'establiment, també oferien els seus productes als mercats. El 1972 la botiga va ser reformada i el 1988 es van fer unes obres d'ampliació que van durar dos anys, durant els quals la botiga no es va tancar cap dia. Actualment regentaven el negoci Lluís Agell, amb la seva esposa, M. Teresa Camós, i la seva germana, Montserrat Agell.
La botiga sempre ha mantingut la venda de teixits a metres, però ha anat ampliant progressivament la seva l'oferta amb roba de vestir, merceria, confecció i col·locació de cortines, roba de llit i roba de bany i taula, entre altres productes. El 2012, van celebrar els 50 anys de l'establiment amb l'obertura de la botiga en línia.
Casat amb Maria Teresa Camós Alsina i pare de tres fills, Jordi, Anna i Agustí, la missa exequial se celebrarà avui, a les 3 de la tarda, a la parròquia de Sant Jaume de Salt.