zàping

«Experiencia Perdidos»

El que fa Cuatro amb la sèrie Perdidos no és cap promoció agressiva sinó un «bombardeig atòmic». Més enllà del lloat anunci del tauler d'escacs, Cuatro ha teixit una teranyina a internet sobre la sèrie que inclou vídeos, fotos, fòrums i diversos concursos amb els quals s'incita a la participació de l'espectador més fanàtic. I ho promou amb l'eslògan Experiencia Perdidos, anunciant-ho a la tele amb Flipy emulant el doctor Marvin Candle. I aquest bombardeig selectiu de Cuatro continua a la graella i força els continguts d'altres programes. Ahir, per exemple, Iker Jiménez parlava d'illes fantasmes en homenatge a Perdidos. L'estratègia de màrqueting de Cuatro en relació amb la sèrie pot fastiguejar qui porta abduït pel misteri de Perdidos des de l'inici. Pot resultar excessiva però en certa manera és l'única cosa que pot fer; repetir capítols i inventar-se divertiments. Cuatro no pot lluitar amb el que de veritat importa: la cadena estrena demà la nova temporada però els fanàtics que juguen a la web ja han vist l'èpic i meravellós doble capítol d'estrena. Cuatro es va fer un nom quan va anunciar que adquiria la sèrie més descarregada per internet. I continua venent l'embolcall quan tothom ja sap quin és el regal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.