El nou Museu de l’Empordà
El Museu de l’Empordà (ME) ha renovat la seva imatge corporativa i ha potenciat la presència a les xarxes socials (Twitter i Instagram) com a part del desplegament del pla de comunicació i l’estratègia digital que ha redactat els últims mesos per reforçar la seva marca. La nova imatge corporativa, presentada divendres, proposa una identitat gràfica de cap i de nou, ja que fins ara el centre només disposava de logotip. Per desenvolupar la imatge, de contorns inflats que recorden l’estètica pop dels seixanta, els dissenyadors han valorat els conceptes d’art, innovació i tecnologia, i la voluntat del museu “d’anar més enllà de l’art i parlar de tot”. Segons el director del ME, Eduard Bech, “és una imatge simple i abstracta, però que comunica molt bé i connecta amb el públic per tal que ens identifiqui ràpidament i senti el museu com a propi”.
Paral·lelament, el ME ha impulsat la primera fase de l’estratègia digital entrant a Twitter i a Instagram. Les novetats en comunicació digital es completen amb la digitalització de deu obres en súper alta resolució per visualitzar-les a través de l’App gratuïta Second Canvas, en què ja participen més de cent museus de tot el món. La segona fase permetrà disposar de nou web, que es preveu que estigui actiu a finals d’any o principis de 2019.