Cultura

Art, poesia i música, al Vadart de Fontcoberta

Descobrir art i l’obra d’autors contemporanis. Trepitjar el territori i gaudir del medi i el clima. Obrir-se a noves sonoritats i nous talents musicals disfrutant dels concerts en viu. Tot això va d’art i tot això i més és el festival Vadart , que neix a partir de la galeria Art en Brut Gallery , de dues associacions culturals vinculades a la música i les arts, i de la col·laboració amb l’Ajuntament de Fontcoberta.

Abraça a través de diferents formes i disciplines artístiques accions com ara una exposició d’artistes del Pla de l’Estany (visitable de l’1 al 30 de juliol, a Art en Brut Gallery, Banyoles) o un concurs de pintura ràpida. També les lletres s’hi donaran cita amb els anomenats Concerts poètics, i també hi ha programades xerrades de divulgació i preservació del territori (mitjançant els concerts Climate sessions).

Pel que fa a noms propis, d’artistes confirmats, n’hi ha de tan destacables com Andrea Motis i Josep Travé, Enric Casasses i Don Simón i Telefunken (que oferiran un recital de poesia i música), Birch o Júlia Irvine. Segons els organitzadors, tots els concerts tindran lloc el 24 de juliol i s’han adaptat amb la previsió que es facin de les 18 h a les 22 h. “No descartem recuperar la idea inicial i que siguin de 20 h a 1 h si està permès”, avancen. Gastronomia i food trucks arrodoniran l’oferta.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

art

Mor l’única dona que va deixar Picasso

Literatura

La biografia de Tom Sharpe revela el terror rere l'humor

Llafranc
Mirador

Fotografia revolucionària

Música

Mor Astrud Gilberto, la “noia” d’Ipanema

Sònia Casas s’endú el Premi Nèstor Luján amb una novel·la sobre Gaudí

barcelona

La 28a Fira de Circ al Carrer de la Bisbal reforça l’aposta pel circ contemporani

LA BISBAL D’EMPORDÀ
patrimoni

Cultura elimina després de 40 anys la passera provisional de la seva seu a la Casa Solterra

girona
Música

Una dotzena de propostes de música en viu als parcs i barris de Girona, a la setena edició de Notes al Parc

Girona

Dos concerts gratuïts de música clàssica al Bogatell

Barcelona