Cultura

Terricabras presenta a Girona ‘Pensar diferent’

El filòsof i polític Josep-Maria Terricabras presentarà avui a l’auditori Viader de la Casa de Cultura de Girona el seu últim llibre, un assaig sobre la seva experiència com a eurodiputat titulat Pensar diferent (Poder, coneixement, llengua i una altra idea d’Europa), publicat per Comanegra . La presentació anirà a càrrec de l’historiador Joaquim Nadal i l’acte el coorganitza la Llibreria 22.

Josep-Maria Terricabras (Calella, 1946), que va ser l’impulsor i el primer director de la Càtedra Ferrater Mora de pensament contemporani de la UdG, de la qual ara és catedràtic emèrit, va ser eurodiputat per ERC entre el 2014 i el 2019. A Pensar diferent, Terricabras tracta temes com ara la situació catalana i espanyola; la pobresa i el capitalisme; les ideologies i la democràcia, i el conformisme imperant.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Cultura popular

Maduixots: 10 anys fent l’aleta

PINEDA DE MAR
Crítica
teatre

Aquell nihilisme que campa per Europa

TEMPORADA ALTA

Keersmaeker balla Bach amb la llum

BARCELONA
entrevistes

Quan la novel·la negra i la memòria esdevenen un binomi inseparable

Barcelona
art

El Macba converteix en artistes tots els barcelonins

barcelona
cinema

Dart Festival ofereix films de Pussy Riot, Hopper i Vermeer

barcelona
Crítica
música

Autèntica màgia sonora al Liceu

cultura

El teatre municipal de Girona presenta una programació que combina risc i tradició

girona
CULTURA

Mor als 47 anys l’escriptor Miguel López, referent de l’educació a les xarxes socials