La Borsa
Més valors
Economia

L’omnicanalitat arriba també a la compra al supermercat

Connectar el client amb el món digital i físic alhora és el que pretén Condis amb l’aplicació Condis Family, que va llançar al mercat al setembre. Està sincronitzada amb condisline.com, el supermercat en línia de la firma, i també amb les botigues físiques, de manera que els usuaris poden començar a compar a través del mòbil i finalitzar el procés a la botiga habitual. L’aplicació també permet fer comandes, encarregar productes frescos a través d’un xat directe amb la botiga habitual, accedir a informació nutricional, del fabricant, de preus i de composició dels productes en catàleg, rebre recomanacions de receptes segons la compra realitzada i alertes de sortejos, tallers i descomptes. Omnicanalitat plena.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Els comitès de General Cable i Prysmian arriben a un acord que permetrà recol·locar 138 persones

Barcelona

Holaluz amplia capital abans de cotitzar al MAB

barcelona

Els agents econòmics defensen l’FP

Barcelona
ECONOMIA

La Caixa impulsa la digitalització dels serveis amb Salesforce

Chacón defensa la nitidesa de les eleccions a les cambres

barcelona

L’exportació es manté a l’alça tot i la frenada

barcelona

Comforsa entrarà als sectors eòlic i ferroviari

campdevànol

Germark llança un sistema per detectar medicaments falsos

Cornellà de Llobregat

La CNMC investiga empreses immobiliàries per fixar comissions per venda i lloguer d’habitatges

Barcelona