La Borsa
Més valors
Economia

Històries reals per donar resposta a les preguntes sobre l’estalvi

La campanya ‘Històries del futur’ presenta converses entre persones conegudes i experts en temes d’estalvi

Entre altres temes, es parla d’estalviar des de jove, de com convertir l’estalvi en un hàbit o com pensar en la jubilació

L’entitat bancària reitera així el seu compromís d’acompanyament als seus clients en la presa de decisions

A la pàgina web seronsiguis.com es donen eines per aprendre a estalviar

És molt difícil estalviar? Jo podria estalviar més? Què puc fer amb els meus estalvis? Com planifico els meus projectes de futur? Aquestes són algunes preguntes que surten sovint en trobades socials o en dinars de famílies, i no només en persones que s’acosten a la jubilació. Cada vegada són més els joves que es plantegen el seu futur.

I aquestes preguntes són les que intenta respondre Banc Sabadell amb la campanya Històries del futur, amb la qual l’entitat bancària reitera el seu compromís d’acompanyament als seus clients en la presa de decisions econòmiques clau. En l’àmbit dels plans de futur i d’estalvi, presenta una campanya en què intervenen testimonis reals i en què participen diverses persones reconegudes per reforçar la notorietat i l’impacte d’aquestes peces.

Amb aquest enfocament l’entitat bancària vol comunicar l’accessibilitat a l’estalvi amb el seu suport i assessorament a través –a més dels seus gestors a les oficines físiques– de les eines i utilitats desenvolupades específicament a la web www.seronsiguis.com que acompanyen el client en la presa de les millors decisions o estratègies d’estalvi.

Sonia Rico, directora de màrqueting operatiu i Publicitat de Banc Sabadell, assegura: “Banc Sabadell té la visió que l’estalvi és sinònim d’il·lusió, des del moment en què és un mitjà per acomplir i tangibilitzar projectes. Per això treballem per ajudar a fer que cada persona trobi la seva manera d’estalviar. En aquest pla de l’ajut, a més de productes personalitzats d’estalvi, hem desenvolupat tot un pla de continguts i eines útils per afrontar l’estalvi d’una manera molt més fàcil i simple.”

Sobre les múltiples opcions de futur Banc Sabadell ha creat la seva campanya, mantenint, doncs, els ja habituals testimonis reals que, en aquest cas, donen veu a projectes en què l’entitat els acompanya i assessora per tal que el client aconsegueixi els seus objectius i els disfruti gràcies a la planificació conjunta i a les solucions per a l’estalvi que ofereix a través de vídeos i d’eines que es poden trobar a l’esmentada pàgina web. En la campanya Ser on siguis, els clients es plantegen plans d’estalvi a curt termini i a llarg termini, donant així un ampli ventall de possibilitats.

A tall d’exemple, en un dels quatre vídeos, la futbolista del FCB Vicky Losada i l’economista José María O’Kean parlen sobre com es pot començar a invertir per treure el màxim partit als estalvis sigui quina sigui l’edat del que estalvia. En la conversa s’analitza com es pot invertir de manera productiva, com ara creant empreses o participant en projectes empresarials; les inversions reals, com ara comprar cases o locals, o les financeres, en què es tracta de tenir els diners en dipòsits, compres d’accions, bons o fons. Sempre amb seny i confiant en els assessors correctes.

En altres vídeos, també protagonitzats per persones conegudes i experts, es parla de la importància de fixar objectius a curt termini per arribar a l’objectiu final. I de com la gent jove, actualment, amb les xarxes socials, s’ha tornat més consumista i quan estalvien és perquè tenen objectius a curt termini.

D’altra banda, en una altra de les filmacions es donen les claus per convertir l’estalvi en un hàbit, situació que, segons expliquen els experts, és més fàcil del que sembla. Seguint les instruccions que s’hi plantegen, sense fer grans sacrificis, estalviant un 5%, un 10% o un 15%, es pot canviar el futur.

Finalment, en el darrer vídeo d’aquesta sèrie de Banc Sabadell, la fundadora de Vitalia i experta en sènior, Catalina Hoffman, i la periodista econòmica Natalia Hernández es plantegen la pregunta “Com planificar els meus projectes de futur?” Buscant respostes, reflexionen sobre com cal preparar-se per a una jubilació plena d’oportunitats. “Pensar en el futur no és fer-te gran abans de temps!”, assegura Hoffman.

Les dues expertes coincideixen a veure la jubilació com una tercera joventut en què es pot disfrutar d’experiències que no s’han pogut viure abans. Però, segons adverteixen també totes dues, per poder fer-les és millor tenir uns estalvis, els quals es poden aconseguir amb temps i organització.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Els agents econòmics defensen l’FP

Barcelona
ECONOMIA

La Caixa impulsa la digitalització dels serveis amb Salesforce

Chacón defensa la nitidesa de les eleccions a les cambres

barcelona

L’exportació es manté a l’alça tot i la frenada

barcelona

Comforsa entrarà als sectors eòlic i ferroviari

campdevànol

Germark llança un sistema per detectar medicaments falsos

Cornellà de Llobregat

La CNMC investiga empreses immobiliàries per fixar comissions per venda i lloguer d’habitatges

Barcelona

L’OCDE rebaixa les previsions de creixement d’Espanya i alerta de “la incertesa política”

Brussel·les

Creixen les rendes vitalícies

Barcelona