Economia
CaixaBank té un milió de clients que fan operacions amb el mòbil
Més d’un milió de clients de CaixaBank signen amb el mòbil, a través de CaixaBank Sign, les operacions que fan als canals digitals de banca on line i banca mòbil, segons ha comunicat l’entitat bancària. L’ús d’aquesta aplicació, l’única del sector financer espanyol específicament desenvolupada per signar transaccions bancàries, proporciona importants avantatges, entre els quals que millora l’experiència de client i proporciona més confiança als usuaris a l’hora de fer les operacions en línia, segons CaixaBank. Els clients que fan servir CaixaBank Sign per signar les operacions on line poden operar des de qualsevol lloc i de manera ràpida i fer la transacció amb només un clic, sense necessitat d’introduir codis. A més, l’app de l’entitat incorpora totes les garanties de la nova normativa europea PSD2 per millorar la seguretat dels pagaments digitals amb un sistema d’autenticació reforçada. L’aplicació es pot instal·lar en un únic dispositiu per usuari i requereix l’ús de la clau d’accés a la banca digital per a una identificació segura. L’aplicació és gratuïta per als clients de CaixaBankNow i es pot descarregar a través de les diferents plataformes. La tecnologia i la digitalització són clau en el model de negoci de l’entitat, que té la base de clients digitals més gran d’Espanya i s’ha marcat la millora de l’experiència d’ús com a eix estratègic del pla estratègic 2019-2021.