La Borsa
Més valors
Economia

Compartint experiència en gestió empresarial per ajudar pimes i autònoms a impulsar el seu negoci

El coneixement, juntament amb l’experiència, és un dels béns que més valor tenen en l’àmbit empresarial. Un fet que adquireix una dimensió més gran en un entorn tan canviant com el que es viu per la crisi de la Covid-19. Per això, s’ha creat BBVA Compartint Coneixement

BBVA Compartint Coneixement té com a objectiu ajudar els empresaris a afrontar la nova realitat i impulsar els seus negocis, oferint-los solucions en l’àmbit de la digitalització, l’emprenedoria o la venda a distància. La crisi del coronavirus ha portat uns canvis en els hàbits del consumidor. Les empreses han d’adaptar els seus negocis a aquesta nova realitat, i no sempre disposen dels recursos necessaris per fer-ho.

BBVA Compartint Coneixement ha sorgit com una plataforma en la qual empleats de BBVA i experts sènior amb un alt nivell d’experiència empresarial s’uneixen per analitzar els problemes a què s’enfronten les empreses, pimes i autònoms, i oferir solucions que els ajudin a impulsar el seu negoci. La importància de la venda a distància, la digitalització, com millorar la seva competitivitat o com afrontar un canvi d’estratègia són alguns dels grans reptes empresarials que s’abordaran en aquest projecte. BBVA ha disposat de la col·laboració de Secot, una associació privada de voluntariat que ofereix, de forma altruista, la seva experiència i coneixements en gestió empresarial o acadèmica als que ho necessiten.

Accelerar la digitalització

Les compres en línia han guanyat rellevància des de l’estat d’alarma i així es reflecteix en un informe de BBVA Research que analitza l’impacte de la Covid-19 en el consum dels espanyols. Un canvi de patró que s’observa també en l’informe Digital consumer 24 hours indoors de Nielsen, segons el qual ha augmentat sis punts l’ús del telèfon mòbil per fer les compres en línia, fins a situar-se en el 46,5%.

En aquest nou context, els comerços que havien centrat tots els seus recursos en la venda a la botiga física ara han de digitalitzar-se per vendre a distància. Per aquest motiu, BBVA Compartint Coneixement ha començat el seu camí amb les claus del comerç a distància i les diferents opcions que existeixen, a més de l’e-commerce

Durant la sessió, els experts comparteixen algunes recomanacions per oferir una experiència de compra satisfactòria, optimitzar i simplificar la logística de lliurament i devolució de productes, així com facilitar als comprador informació clara sobre les característiques del producte que volen comprar.

A més, també es detallen les diferents alternatives de mètodes de pagament i de cobrament.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
opinió
Joan Canadell i Bruguera

Europa és l’oportunitat

President de la Cambra de Barcelona

Les vendes de la DO Empordà comencen a reactivar-se

GIRONA

L’Alt i el Baix Empordà promouen el seu passat medieval

Figueres

50.000 milions per reactivar l’economia

Barcelona

Girona ofereix 40 visites gratuïtes aquest estiu

GIRONA

Els ODS creixen en l’estratègia empresarial

barcelona

Productes no venuts, al Banc dels Aliments

GIRONA

Una gironina, al capdavant de la Fefic

Girona
L’atur torna a créixer al juny, ara en 1.870 persones

L’atur torna a créixer al juny, ara en 1.870 persones

Barcelona