La Borsa
Més valors
Economia

La Covid-19 fa repensar la botiga al carrer d’Olot

L’Associació de Comerciants d’Olot ha dissenyat un nou model de la botiga al carrer per adaptar aquesta festa final de rebaixes d’estiu a les mesures de prevenció contra la Covid-19. Ara, sota el lema De botiga a botiga, ha traslladat la campanya a l’interior dels establiments. En comptes d’un dia i mig com fins ara, l’edició d’estiu durarà una setmana –del 24 al 29 d’agost– i els qui comprin algun producte de la cinquantena d’establiments participants podran aspirar a diversos obsequis com vals de regal per gaudir de gelats, cafès, llaminadures i altres productes gratuïtament. En concret, els establiments oferiran un seguit de descomptes especials i tots els qui adquireixin un producte podran extreure una butlleta de les urnes que trobaran a cada botiga i tindran dret a obsequis, tot i que no totes en contenen.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

Creix la distància entre el preu de fruita i verdura i el que rep el pagès

L’impacte de suspendre fires: 550 milions d’euros

barcelona
economia

Protesta pel tancament de la panificadora de McDonald’s a Olesa de Montserrat

Nissan, oberta a negociar un nou contracte de serveis amb Acciona que desencallaria l’ERO de 500 persones

barcelona

Els treballadors de la Sagrada Família convoquen una vaga indefinida a partir de dissabte

barcelona

El nombre de filials estrangeres creix un 3%

barcelona
JAUME ROURA I CALLS
President de FECAVEM

“El govern hauria de vetllar perquè Seat no marxi com Nissan”

Barcelona
ECONOMIA

Girona Excel·lent s’obre a nous productes

agricultura

La fruita de pinyol aconsegueix el millor preu en sis anys