La Borsa
Més valors
Economia

La Covid-19 fa repensar la botiga al carrer d’Olot

L’Associació de Comerciants d’Olot ha dissenyat un nou model de la botiga al carrer per adaptar aquesta festa final de rebaixes d’estiu a les mesures de prevenció contra la Covid-19. Ara, sota el lema De botiga a botiga, ha traslladat la campanya a l’interior dels establiments. En comptes d’un dia i mig com fins ara, l’edició d’estiu durarà una setmana –del 24 al 29 d’agost– i els qui comprin algun producte de la cinquantena d’establiments participants podran aspirar a diversos obsequis com vals de regal per gaudir de gelats, cafès, llaminadures i altres productes gratuïtament. En concret, els establiments oferiran un seguit de descomptes especials i tots els qui adquireixin un producte podran extreure una butlleta de les urnes que trobaran a cada botiga i tindran dret a obsequis, tot i que no totes en contenen.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Les pimes creuen que la fusió entre CaixaBank i Bankia no els serà beneficiosa

barcelona

Creix la innovació en bateries i emmagatzematge d’electricitat

barcelona
Fires

Buscant un baló d’oxigen

barcelona

La plantilla de Saint-Gobain ratifica el pacte per a l’ERO

barcelona

L’exportació recula al juliol i cau un 10,6% interanual

barcelona

Foment reclama un pla de recuperació semblant al francès

barcelona

BizBarcelona i el Saló de l’Ocupació reactiven l’economia

Barcelona

Green Steel s’instal·la a Figueres

Figueres

El govern espanyol arriba a un preacord amb els agents socials per regular el teletreball

Madrid