Economia

Platja d’Aro també convida a repensar el model turístic

Presenten les conclusions de l’enquesta de diagnosi realitzada entre turistes i empresaris

Faran diverses jornades sobre estratègies per tornar a créixer

Les jornades Repensant el Turisme 2020, paral·leles als moviments entre associacions de comerciants, són la darrera aposta de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro per reflexionar sobre els ajustos i canvis en el principal motor econòmic de la població. Van arrencar divendres passat, amb la presentació de les conclusions de la diagnosi del pla estratègic, i la consultora Maria Segarra va desgranar els punts forts i febles, les amenaces i les oportunitats de futur, extretes de les opinions de turistes i visitants. Hi pesen, per exemple, les crítiques al passeig marítim, o a la necessitat que més comerços i establiments obrin els 365 dies de l’any. I també es reclama un major pes del lleure o activitats esportives i d’aventura, més enllà del comerç.

Arran d’aquest punt de partida, la pròxima cita serà Descobrint el nostre client, el dilluns 16 de novembre, amb presentacions d’estudis sobre el perfil del turista de Platja d’Aro, a càrrec del doctor Lluís Coromina Soler, de la Facultat de Turisme de la UdG, i de la informació territorial de CaixaBank sobre la despesa turística a Platja d’Aro amb Albert Pascual, d’Hotels & Tourism Territorial Catalunya de l’entitat.

La sessió següent serà Construint noves experiències, el dilluns 23 de novembre, amb les propostes Turisme Esportiu, creació i estructuració de producte, a càrrec d’Agnès Güell, directora de projectes a ExtremTeam i responsable de la secretaria tècnica del Club de Màrqueting de Turisme Esportiu del Patronat de Turisme Girona Costa Brava, i una taula rodona amb Juan Carlos Arriga, president de BornComerç de Barcelona, i Sònia Yebra, presidenta de The Shopping Mile d’Andorra.

La darrera jornada, Afrontar el futur, serà el dilluns 30 amb dues conferències: la primera, sobre L’efecte actitud: l’element que mobilitza i dinamitza l’àmbit personal i el professional, a càrrec de Víctor Küpeers, doctor en humanitats i llicenciat en administració d’empreses, consultor, formador, conferenciant i autor de diversos volums d’èxit; i la segona, Esport, arma de construcció massiva: com el seu vincle pot esdevenir promotor per al rendiment econòmic, amb Àlex Sanz, exjugador de bàsquet professional.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Girona és una de les demarcacions de l’Estat amb més hotels a la venda

GIRONA
Tribuna

Un equip de 3 estrelles

Soci-Director de H&B Human and Business, conferenciant i formador
economia

Ajuntament, empreses i institucions acadèmiques impulsen l’Aliança per a la Innovació BIVA

SANT CUGAT DEL VALLÈS
Estats Units

La Fed retalla mig punt els tipus d’interès en la primera rebaixa des del 2020

Barcelona
Estats Units

Tupperware inicia el procediment de fallida

Barcelona
economia

Mataró guanya una primera demanda al Corte Inglés que li reclama 24 milions

Mataró
unió europea

Anul·len una multa a Google per pràctiques abusives en publicitat

barcelona

El Consorci de les Gavarres augmenta un 14,36 % el pressupost 2025

monells

El Girocamping PRO presentarà noves eines per potenciar la sostenibilitat

SANT PERE PESCADOR