Economia

Ikea obrirà el primer punt de planificació i venda de Catalunya a l’Espai Gironès de Salt

La companyia també establirà un espai de recollida de comandes a Celrà

Ikea obrirà un establiment Ikea Dissenya, el primer de Catalunya, a l’Espai Gironès de Salt i un punt de recollida de comandes a Celrà (Gironès). Es tracta d’un punt de venda en format estand que ja funciona a altres ciutats com Sant Sebastià i Gijón i que busca acostar-se al client a través de nous formats dirigits a la venda personalitzada però sense productes físics. L’espai de petites dimensions oferirà assessorament per a projectes de disseny però també s’hi podrà comprar online i contractar tots els serveis que ofereix la companyia, com la recollida, el transport i el muntatge de mobles.

L’aposta de la companyia sueca a les comarques gironines s’emamarca en un pla estratègic que preveu l’obertura de diversos establiments a Catalunya sota diversos conceptes innovadors.

Respon també a l’estratègia de transformació en la qual Ikea es troba immersa i que s’ha vist accelerada per la situació actual. I és que la companyia ha doblat les vendes online.

A banda del punt de venda, també s’establirà un punt de recollida de comandes al carrer Tramuntana de Celrà, a deu minuts del centre comercial.

El mes de juny, Ikea va anunciar una inversió de 150 milions d’euros (MEUR) en els propers tres anys amb la previsió de generar prop de 750 llocs de treball indirectes al mercat espanyol. La companyia ja destina part dels seus recursos a incrementar la logística de les botigues i punts de contacte per adaptar-los a la nova realitat, assegurant una xarxa més gran de punts de recollida i un “impacte positiu” en el medi ambient.

El director de mercat d’Ikea a Catalunya, Alberto Fossati, assegura que la posada en funcionament a Salt del primer Ikea Dissenya a Catalunya és “un exemple del pes present i futur d’aquesta comunitat autònoma en els plans estratègics de la companyia”.

Segons un estudi que KPMG realitzat per Ikea, les vendes de la companyia a Catalunya representen el 23% del total a Espanya. La xifra de negoci del grup en aquesta comunitat autònoma, amb tres centres i 3,7 milions de clients, arriba als 331 milions d’euros anuals. A més, aquestes botigues generen un impacte de 94,7 milions d’euros, i contribueixen al manteniment d’un total de 2.864 llocs de treball que, en termes d’empreses sostingudes, representen al voltant de 369 empreses.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

estat francès

Escorcollen les seus de cinc bancs francesos per presumpte frau fiscal

barcelona
unió europea

La Unió Europea prohibeix definitivament la venda de cotxes de combustió a partir del 2035

barcelona
ESTAT FRANCÈS

El govern francès rebutja la mediació proposada pels sindicats

BARCELONA

A la Selva, l’emprenedoria es centra en el sector serveis

SANTA COLOMA DE FARNERS
Unió Europea

La UE redueix la dependència del petroli rus des de l’esclat de la guerra, del 33% a menys del 4%

barcelona
ESTAT FRANCÈS

Els sindicats demanen mediació en la desena jornada de protestes per la reforma de les pensions

BARCELONA

Els lloguers a les comarques gironines minoren el seu creixement

girona
unió europea

La UE aprovarà aquest dimarts la normativa sobre la prohibició de vehicles de combustió a partir del 2035

barcelona
ALEMANYA

Jornada de vaga als mitjans de transport alemanys

BARCELONA