Economia

CARLES BARRERA

GERENT DE GICAUTO

“Apostem per la qualitat i la innovació”

Quadis va adquirir al juny el Grup Gicauto, concessionari oficial de Peugeot a Girona

Mantenen el nom i tot l’equip humà, que és de vuitanta treballadors

Quadis, la xarxa de concessionaris i tallers oficials més gran de l’Estat espanyol va adquirir al juny el Grup Gicauto, concessionari oficial de Peugeot a la demarcació i va designar Carles Barrera al capdavant de l’empresa a les comarques gironines.

Què és Quadis?
És un grup d’automoció familiar que va néixer el 1940 a Vilafranca del Penedès i a dia d’avui ja hi ha la tercera generació familiar al capdavant del negoci. Actualment Quadis compta amb més de 140 instal·lacions de venda i representa més de trenta marques del sector. On té més negocis és a la demarcació de Barcelona, però també a Tarragona, Castelló, València i a les Illes Balears. Actualment som més de 2.100 treballadors. Quadis no pretén de cap de les maneres ser un grup gran. El grup aposta per la qualitat i sobretot per la innovació.
Han comprat Gicauto, però el grup ja era a Girona?
A la demarcació de Girona hi érem des de finals de l’any 2020. Hi operàvem venent camions Mercedes-Benz a través d’Autolica Industrials, a més de bicicletes amb Escapa. Amb Gicauto fem una gran penetració en el territori perquè incorporem a la nostra xarxa els quatre concessionaris de Gicauto: el de Fornells de la Selva, el de Figueres, el de Blanes i el d’Olot. La concessió ha decidit conservar el nom original i mantenir també l’equip humà que hi havia fins ara, que és de vuitanta treballadors.
I quin és l’objectiu de Quadis a Girona?
No és el de créixer, és el de tenir negocis i poder-los defensar correctament, gestionar-los bé i després el temps ja dirà. És cert que els fabricants tendeixen a voler concentrar el negoci en mans de pocs. Tot fa pensar que això anirà cap aquí. Si això de Peugeot funciona pot ser que altres marques confiïn en nosaltres per la gestió que fem, la solvència que tenim i perquè sabem defensar perfectament el negoci d’un concessionari amb diferents marques.
Com veu el sector en aquests moments?
Està sortint d’aquest any tan complicat per la pandèmia, però encara no ho hem fet del tot. Prevèiem que aquest 2021 s’arrencaria amb força però ha estat tot el contrari. Ara quan tot feia pensar que podríem recuperar els nivells del 2019, hi ha hagut la crisi dels semiconductors que ha afectat la majoria de fabricants europeus. Creiem que el primer trimestre de l’any vinent tot es normalitzarà.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

ECONOMIA

La plantilla de Lékué a la Llagosta es mobilitza contra el tancament de la planta: “Estem pagant una mala gestió”

La Llagosta
economia

L’Opa del BBVA al Sabadell s’alenteix

barcelona
unió europea

La CE veta l’ús d’un agent químic present en caixes de pizza

barcelona
regne unit

El Banc d’Anglaterra no es deixa arrossegar per la Fed i manté els tipus en el 5%

barcelona

Girona és una de les demarcacions de l’Estat amb més hotels a la venda

GIRONA
Tribuna

Un equip de 3 estrelles

Soci-Director de H&B Human and Business, conferenciant i formador
economia

Ajuntament, empreses i institucions acadèmiques impulsen l’Aliança per a la Innovació BIVA

SANT CUGAT DEL VALLÈS
Estats Units

La Fed retalla mig punt els tipus d’interès en la primera rebaixa des del 2020

Barcelona
Estats Units

Tupperware inicia el procediment de fallida

Barcelona