La Borsa
Més valors
Economia

La Costa Brava és la marca catalana amb més pernoctacions

De gener a setembre a Catalunya se’n van fer prop de 6 milions en establiments turístics

La Costa Brava és la marca turística de Catalunya que més pernoctacions es van fer aquest estiu en establiments turístics (hotels, càmpings, apartaments turístics i turisme rural). La directora general de Turisme, Marta Domènech, va presentar ahir les dades de la temporada en la V Jornada Sobre Turisme i Societat, organitzada per la Fundació Jordi Comas a l’EspaiCaixa Girona. Domènec va assegurar que de gener a setembre a Catalunya es van fer prop de 6 milions de pernoctacions en establiments turístics.

Les jornades han consistit en cinc taules temàtiques que han tractat els nous horitzons del turisme, una vegada superada la fase aguda de la crisi sanitària global. Es va deixar constància que el sector turístic ha estat dels que més han patit aquesta crisi, que també ha estat econòmica i social i que ha afectat de forma particular la mobilitat de les persones, un aspecte clau per al desenvolupament de la indústria turística.

A les taules es va tractar sobre models turístics, turisme i economia, turisme i urbanisme, turisme i cultura, i en l’última el tema de debat va ser turisme i infraestructures.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

La CE proposa destinar 2,8 milions a ajudar a recol·locar 450 acomiadats pel tancament de les plantes de Nissan

Brussel·les

Zoom Marques destaca el paper de l’audiovisual en els esdeveniments

barcelona

Psquared adquireix per sis milions un edifici del [email protected] per rehabilitar-lo

barcelona

Les exportacions catalanes creixen un 15,4% al novembre, fins als 7.596,5 milions

Barcelona

La compravenda d’habitatges a Catalunya creix un 17,2% al novembre

MADRID

Les enginyeries, al capdavant del mercat laboral

BARCELONA

L’edificació creix però no arriba als nivells precovid

barcelona
turisme

El Patronat de Turisme participa en la mostra Fitur

Catalunya espera rebre 2.742 milions dels fons europeus Next Generation

Barcelona