La Borsa
Més valors
Economia

La fira ISE tanca amb èxit la seva primera edició a Barcelona

Els organitzadors parlen de “debut triomfal” a la capital catalana del certamen de l’audiovisual més important del món

Hi han assistit 43.700 visitants, una mica per sota dels 50.000 previstos

La Integrated Systems Europe (ISE), la fira audiovisual més gran del món, ha tancat avui les portes de la seva primera edició a Barcelona amb l’assistència de 43.691 professionals de 151 països, una xifra lleugerament inferior a les 50.000 previstes però que porta a l’organització a parlar de “debut triomfal”.

La pandèmia va obligar els responsables de l’ISE a organitzar un esdeveniment de mínims el 2021, amb activitats a diverses ciutats, entre elles Barcelona, i a ajornar el congrés d’aquest 2022 del mes de febrer a aquest maig, però finalment el saló ha pogut celebrar-se amb normalitat aquesta setmana al recinte firal de Gran Via de l’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès).

Hi han participat uns 43.700 assistents, que han realitzat un total de 90.372 visites al recinte, i els expositors, uns 800, han registrat més concurrència de l’esperada i han fet “molts contactes comercials fructífers”, segons ha informat l’organització.

L’ISE es consolida així com una de les majors fires de Barcelona, encara per darrere del Mobile World Congress (MWC), que en la seva última edició, celebrada al març, va reunir 60.000 congressistes.

El director executiu de l’ISE, Mike Blackman, ha assegurat en un comunicat que el saló d’aquest any “és un esdeveniment del qual cal estar orgullós”. “Estem encantats d’haver ofert una plataforma reeixida perquè els nostres expositors i socis exhibeixin les seves innovacions i solucions tecnològiques”, va assegurar.

“Mentre tots ens recuperem de l’impacte de la pandèmia, és meravellós ser a Barcelona en el que se sent com un ISE normal en la seva nova llar. Esperem aprofitar aquest èxit per tornar l’any vinent per a un altre ISE energitzant, emocionant i inspirador, aquí a la Fira Gran Via”, ha afirmat Blackman. L’ISE tornarà a Barcelona del 31 de gener al 3 de febrer del 2023.

Per la seva banda, el director general de Fira de Barcelona, Constantí Serrallonga, ha destacat la rellevància que suposa la celebració d’un esdeveniment “de la magnitud ila projecció internacional com l’ISE”. “Estem convençuts –va afegir Serrallonga– que tant el recinte de Gran Via com la ciutat impulsaran el seu creixement en anys futurs”.

S’estima que l’ISE ha tingut un impacte econòmic de més de 200 milions d’euros a Barcelona, on s’han donat cita companyies com Sony, Zoom, Microsoft, Panasonic, LG, Bosch o Google. En aquesta ocasió han faltat moltes firmes asiàtiques, principalment xineses, a causa de la crisi sanitària.

S’hi han pogut veure, sobretot, pantalles de tot tipus, algunes de gegantines, de fins a 10 metres de longitud, i d’altres de corbes, interactives, giratòries sobre la paret i fins i tot alguna que gira utilitzant una espècie de plataforma amb rodes com a base. Malgrat que l’ISE està lligat a la capital catalana fins al 2024, el màxim responsable de l’esdeveniment ha deixat entreveure en més d’una ocasió la seva voluntat de perllongar aquesta relació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Girona es posa en forma

GIRONA
El Palau de congressos recupera l’activitat

El Palau de congressos recupera l’activitat

GIRONA
El saló Hispack rep 30.000 visitants en quatre dies

El saló Hispack rep 30.000 visitants en quatre dies

Barcelona
itàlia

La CE investiga si la màfia italiana pot estar obtenint fons de la UE

Roma
economia

El nobel d’Economia Joseph Stiglitz demana prohibir les criptomonedes

Berlín

Palamós i Roses promocionen el seu potencial turístic al Medcruise

palamós

Volen fer créixer la marca Arròs de Pals

PALS

WtEnergy construeix una planta de gasificació a Suïssa

barcelona

La càrnia olotina Espuña s’impulsa al mercat nord-americà

OLOT