Economia

MARIA DOLORS JOFRA

Directora de l'Hotel La Torre de Palafrugell

“El nostre client habitual busca repòs però també activitat”

Com va la temporada?
Pinta bé. Per sort s’ha superat la pandèmia i podem fer vida normal. Han estat per a tots dos anys terrorífics. L’any passat molta gent jove va venir a Calella. Eren persones de 35 o 40 anys que solen marxar a llocs més llunyans i que l’any passat eren tots aquí. Aquest any ja han tornat a marxar a fora.
Quin tipus de turisme ha tingut La Torre al llarg dels 65 anys?
El nostre turisme és familiar. A Calella la gent busca calma i els oferim tranquil·litat. Tenim molta gent de França i també molts barcelonins i de l’entorn, i catalans, bàsicament.
Quin perfil de turista han d’intentar atreure de cara al futur?
Volem el turista tranquil que s’estima el lloc on va, que no vol grans gentades, que vol que se’l reconegui quan entra per la porta. Amb els anys s’ha creat també un client que busca el semianominat, que ho fa tot per Booking, i que ho vol tot ràpid i ben fet. Tenim turisme reposat i preveiem que serà el que continuarem tenint.
Entenc que els ofereixen un tracte personalitzat.
Sí. La gent busca a Calella paisatge i tranquil·litat. Fa quaranta anys, la bolera era un bon atractiu. Ara segurament s’han d’oferir coses diríem “més selectes”: el combinat de tal o el concert de no sé qui. La gastronomia és bàsica i la nostra zona és riquíssima en gastronomia. El tarannà de casa nostra és parlar amb el client, preocupar-nos-en.
És un turisme reposat.
Sí, però també és un turisme actiu. El nostre client tampoc para quiet: anar a fer el camí de ronda, fer busseig, fer vela, anar en bicicleta, anar a escoltar un concert a Cap Roig o fer-ho a Peralada. Vol comoditat també. Allò del turisme exclusivament de sol i platja ja no hi és.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Menys burocràcia en els plans d’estalvi d’aigua per ramaders i agricultors

barcelona
Estats Units

Washington dona ultimàtum de nou mesos per vendre TikTok

Barcelona
economia

La reducció de la jornada i la plena ocupació centren les reivindicacions sindicals de l’1 de Maig

barcelona
economia

El govern regula el lloguer de temporada per evitar “la picaresca” que frena la baixada de preus

barcelona
GIRONA

L'ATA Xifra en 1.900 milions les indemnitzacions per la nova llei dels HUT

GIRONA
ECONOMIA

Campanya publicitària per atraure turistes internacionals i de proximitat

GIRONA
economia

El Govern va fer retirar 1.339 anuncis d’allotjaments turístics il·legals durant el 2023

barcelona
TURISME

Els càmpings de Lleida preveuen una bona temporada sense restriccions per sequera

LLEIDA
Economia

Arrenca el Seafood Expo Global amb bones expectatives

L’Hospitalet de Llobregat