Economia

ECONOMIA

La nova marca turística de Santa Susanna distingeix la sostenibilitat i la innovació

Santa Susanna. El lloc on volem viure i L’oasi del Mediterrani. El municipi maresmenc ha estrenat nova identitat corporativa que posa l’accent en la sostenibilitat i la innovació com a principals atractius de la destinació turística i que busca la implicació tant de la ciutadania com dels sectors econòmics, socials i esportius del municipi. La nova aposta, segons el consistori, substituirà l’escut, que es reservarà pern a comunicacions institucionals, i la marca que el municipi tenia des de feia vint anys. L’alcalde, Joan Campolier, va destacar durant la presentació en societat que la imatge té una doble lectura. On volem viure apel·la als veïns i veïnes per remarcar que viure en el municipi no és fruit de l’atzar, sinó d’una decisió conscient i L’oasi del Mediterrani ressalta els atractius de la població com a lloc que cal visitar.

Santa Susanna s’ha convertit en la primera destinació de sol i platja d’Espanya a certificar la seva petjada de carboni; disposa d’un ambiciós pla de renaturalització del seu front marítim finançat amb fons Next Generation i cada cop més és escenari d’un turisme familiar, esportiu i de congressos que, segons l’alcalde, “és un turisme net i sa”. La presentació de la marca s’ha fet en dues sessions que han aplegat a més de 300 persones, entre veïns, treballadors municipals, representants del sector turístic i dirigents institucionals de la comarca.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

El turisme toca sostre el 2024

Barcelona
José Antonio Donaire
Professor de la Universitat de Girona (UdG)

“Un client d’un hotel de cinc estrelles gasta quatre cops més aigua que el d’una”

Barcelona
Jordi Clos
President de Turisme de Barcelona i del Gremi d’Hotels de Barcelona (GHB)

“Volem millorar el turisme que tenim”

Barcelona
ECONOMIA

El turisme de negocis i convencions, en el punt de mira del Maresme

Santa Susanna
ECONOMIA

Atraure turisme de bicicleta, objectiu del Vallès Oriental

Granollers
uNIÓ eUROPEA

La CE anuncia aranzels de fins al 38,1% als cotxes elèctrics xinesos

Barcelona
ECONOMIA

Calella fraccionarà en dos anys la pujada del 80% de la taxa de les terrasses

Calella

Sony obrirà a Barcelona un centre de desenvolupament d’IA

Barcelona

Lloret i Palafrugell, entre les ciutats catalanes amb les pensions més baixes

LLORET DE MAR / PALAFRUGELL