JOSEP MASSEGUR

DIRECTOR GENERAL

«El futur és apostar per un producte respectuós amb el medi ambient»

Quina ha de ser l'estratègia de futur de Massegur?
–«El futur és apostar per un producte alternatiu que sigui respectuós amb el medi ambient. Fa uns anys que hem centrat la prioritat a buscar productes sensibles amb el medi ambient; en aquests moments tenim un bon catàleg de productes verds, que anem actualitzant amb noves incorporacions. Al client se li ha d' explicar molt bé aquest tipus de producte alternatiu, i poder garantir el producte amb certificacions i homologacions. Aquesta tasca ens porta molta feina, però és important que el client quedi convençut del seu propi canvi.»
–I hi ha consciència en aquest tema mediambiental entre els clients que tenen a Massegur?
–«Ens trobem de tot, clients molt sensibles i respectuosos amb el medi ambient que es miren més els efectes mediambientals que no pas el preu, i també n'hi ha que no tant.»
–Quins són els projectes que té en ment Massegur?
–«El plantejament des dels inicis ha estat anar creixent, però en producte, és a dir, amb l'increment del ventall d'articles. Ara el que tenim en ment és el creixement en territori. De fet, ja es va iniciar amb la instal·lació d'una seu a Puigcerdà que ens va servir una mica de conillet d'índies per veure com funcionava, i ha anat bé. La idea és anar-nos expandint per tot Catalunya, i amb passos ferms.»
–La venda a l'engròs és la base del seu negoci, però es volen expandir en la comercialització al detall?
–«A Girona es va inaugurar una botiga dedicada a la venda al detall, veiem que amb el temps està agafant caràcter propi i fins i tot hi comercialitzem productes exclusius, només per a la botiga. Ara encara és massa aviat, però més d'un cop m'ha passat pel cap obrir una línia de botigues ‘Paperines' però només ho tinc al cap, ja ho veurem.»
–L'aposta per vendre per internet està entre els seus plans?
–«Fa temps que tenim una pàgina web oberta, però l'objectiu és crear una web on es pugui comprar en línia. La pregunta és com ho enfoquem. Hem de fer un estudi, però sí, la idea és obrir una botiga virtual de productes verds i un cop tinguem aquesta secció en marxa, continuar treballant en la incorporació de la resta de productes de l'empresa.»


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Daniel Pérez
Director general de l’Energètica

“Arribar al 50% de renovables el 2030 és realista i necessari”

GIRONA
economia

Un estudi destaca la bona salut comercial de Lloret de Mar en temporada baixa

LLORET DE MAR
ECONOMIA

El Consell Comarcal del Maresme es compromet amb el futur de la pagesia

MATARÓ
ECONOMIA

Barcelona ordenarà els horaris i espais de càrrega i descàrrega al Gòtic i el Casc Antic

BARCELONA

Caldrà teixir encara més xarxa

barcelona

Gelats, cereals i xocolata que beneficien la microbiota

barcelona
David Garcia
Director executiu del clúster català de la Moda (MODACC)

“La moda serà un sector tan regulat com el farmacèutic”

bARCELONA
Contra xifrada
Francesc Muñoz Dorado

Venda ocasional o negoci

Glops compromesos amb el territori i el medi ambient

Cubelles