La Borsa
Més valors
Economia

empresa

inversions

Moritz i Sant Aniol s'alien i obren Distribucions 972

La nova distribuïdora va destinada al canal Horeca

Tenen una nau a Taialà i des d'aquí arriben al Gironès, el Pla de l'Estany i una part de la Selva

Preveuen tancar l'any facturant 1,5 milions d'euros

Moritz, la cervesa de Barcelona, i Aigua de Sant Aniol, de Sant Aniol de Finestres, van muntar l'octubre del 2014 una distribuïdora per al canal Horeca (bars, restaurants i hotels) a Girona. Distribucions 972, que és el nom de la distribuïdora, té el centre d'operacions en una nau que van obrir a Taialà, i des d'aquí arriben a tot el Gironès, el Pla de l'Estany i una part de laSelva. Amb unes 800 referències, és, segons expliquen els seus responsables, una empresa de distribució clàssica en què hi ha tots els productes de les dues marques, però també “portem un portafoli de producte de tot tipus d'altres marques” per poder donar així “el màxim servei als nostres clients”.

L'objectiu és créixer

Ferran Ribalta, de Sant Aniol, i Santi Manzano, director general de Moritz, asseguren que des que van obrir fins ara estan “molt contents amb els resultats”. “Som marques molt semblants i va ser fàcil arribar a una entesa”, expliquen. L'objectiu principal de Sant Aniol era consolidar-se a la demarcació, i el de Moritz, créixer a les comarques gironines “perquè després de Barcelona, entrar fort a Girona és el segon pas que havia de fer la marca per seguir creixent a Catalunya”. Tant Sant Aniol com Moritz tenen acords amb altres distribuïdores independents, que fan arribar els seus productes a la resta de la demarcació. Apostar, però, per una distribuïdora pròpia “et permet tenir contacte directe amb els clients”.

Vuit treballadors

La distribuïdora disposa ara de vuit treballadors, i preveuen tancar l'any amb una facturació d'1,5 milions d'euros, un 30% més respecte a l'any passat. El 60% de la facturació correspon als productes de Mortiz i Sant Aniol. “Això demostra que funciona bé i que aquesta és una relació d'èxit, perquè les marques sumen”, comenten. I de cara a l'any vinent, Ribalta i Manzano asseguren que preveuen tenir creixement similar al d'aquest any. “El nivell de professionalitat del sector de l'hostaleria de la demarcació de Girona és molt superior a altres zones de Catalunya. És un sector que valora les marques”, va explicar el director general de Moritz.

Una de les novetats de Moritz és que la marca està potenciant la Moritz Epidor, amb una campanya que porta el nom de Radicalment Moritz i té creixements molts importants.

Pel que fa a Sant Aniol, la novetat és el rellançament de la gamma de retornables, que ara el mercat tot just està rebent. “És un reposicionament una mica més fresc i dinàmic, que ens permet el luxe d'apropar-nos al client amb un altre to”, diu.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Vals de suport al comerç de proximitat
Olot

Vals de suport al comerç de proximitat

ALT EMPORDÀ

Manel Toro, nou president del Cercle Euram

Centenars de treballadors de Nissan reclamen un pla

Barcelona

UP demana batudes de nit per controlar el senglar

GIRONA
Reforç a la ciberseguretat d’infraestructures
ESTATS UNITS

Reforç a la ciberseguretat d’infraestructures

Els acomiadaments per ERO a l’abril cauen per sota el miler per primer cop des de l’octubre a Catalunya

Barcelona

Uns 700 treballadors de Nissan protesten a Barcelona

Barcelona

Autcat creu que la proposta de cotitzacions del ministeri perjudica els autònoms de rendes baixes

barcelona

El Banc d’Espanya reclama ajudes directes i una agenda “ambiciosa” de reformes per encarar la recuperació postpandèmia

Madrid