Economia

Gonzalo Rodríguez

Director de Desenvolupament de Negoci de BBVA a Espanya

“Blindem la seguretat física i ‘online’ de les targetes”

BBVA presenta Aqua, unes targetes que no tenen imprès el número ni la data de caducitat, i el codi de verificació (CVV) és dinàmic per garantir una major seguretat ‘online’

Com funcionen les noves targetes Aqua?

Cada vegada que el client vulgui fer una compra online haurà d’accedir a l’app de BBVA per consultar el número de la targeta, el CVV i la data de caducitat. En estar ocults a la targeta física, elevem el nivell de seguretat, ja que si el client l’extravia ningú podrà utilitzar-ne les dades per efectuar pagaments online. Per aconseguir-ho, ens basem en la tecnologia de cloud i en algoritmes criptogràfics avançats per assegurar la inviolabilitat del codi que s’hagi generat.

Han renovat al mateix temps l’experiència a l’app?

Sí. Creiem que aquesta iniciativa va més enllà del llançament d’una targeta, perquè suposa una nova experiència per als nostres clients respecte als mitjans de pagament. Quan el client accedeix a l’app, troba en primer lloc aquells serveis més utilitzats per facilitar-li les gestions, té un major control de les seves despeses, pot triar la modalitat de pagament i comprar amb més seguretat en les seves compres online. A més, també permet el pagament amb el mòbil en comerços físics.

Com ha estat el procés de desenvolupament d’aquest mitjà de pagament?

Després d’un estudi amb 1.000 clients, vam arribar a la conclusió que la seguretat, la planificació i el control de despeses i productes, així com la possibilitat de poder dur a terme un gran nombre d’operacions a través del mòbil, eren els atributs més valorats. Per aquesta raó, oferim un producte que compleixi amb totes les demandes dels clients des del punt de vista de seguretat, elecció de la forma de pagament i control dels moviments. A més, permet pagar amb el mòbil en comerços físics.

Quins altres serveis innovadors incorporen a la seva aplicació?

També hem afegit la retirada d’efectiu sense contacte als caixers o una visió global dels comerços electrònics o plataformes on els clients hagin registrat les seves targetes. Aquesta nova funcionalitat permet tenir un major control dels instruments de pagament en poder saber en tot moment en quines plataformes digitals s’han introduït.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Estats Units

La Fed retalla mig punt els tipus d’interès en la primera rebaixa des del 2020

Barcelona
Estats Units

Tupperware inicia el procediment de fallida

Barcelona
economia

Mataró guanya una primera demanda al Corte Inglés que li reclama 24 milions

Mataró
unió europea

Anul·len una multa a Google per pràctiques abusives en publicitat

barcelona

El Consorci de les Gavarres augmenta un 14,36 % el pressupost 2025

monells

El Girocamping PRO presentarà noves eines per potenciar la sostenibilitat

SANT PERE PESCADOR
Economia

El BBVA no apujarà l’oferta de l’opa al Sabadell perquè ja és “molt atractiva” pels accionistes

barcelona
economia

Nous ajuts per impulsar el comerç de Mataró

mataró

L’ampliació de l’Outlet Gran Jonquera s’obrirà el mes d’octubre

LA JONQUERA