Economia

Un 85% d’ocupació al festival enoturístic Vívid

Més d’un miler de participants en les activitats presencials i virtuals d’abril i maig

El festival d’enoturisme de la Costa Brava, el Vívid, ha tancat la setena edició amb 1.211 participants i una ocupació mitjana d’un 85,5%. L’edició d’aquest any es va prolongar durant els mesos d’abril i maig, ja que part de les activitats proposades es van haver de reprogramar a causa de les limitacions derivades del confinament comarcal, que no permetien als visitants de fora de la comarca assistir a les sessions previstes, i del temps inestable de la primavera.

En aquesta setena edició del Vívid es van poder dur a terme seixanta de les vuitanta activitats programades inicialment, mentre que la vintena de propostes restants no es van poder celebrar arran de la impossibilitat de reprogramar-les. En les edicions del 2018 i el 2019, les activitats del Vívid van enregistrar una ocupació mitjana d’un 80% i d’un 90%, respectivament. El 2020 el festival no va poder dur-se a terme a causa de la pandèmia.

Trenta-cinc de les propostes presencials organitzades van exhaurir les entrades, especialment els esmorzars gastronòmics entre vinyes, que pràcticament van vendre la totalitat de les entrades en cada sessió. D’altres van haver d’ampliar el nombre de sessions per atendre l’elevada demanda, com ara la nova ruta enogastronòmica de Figueres o la nova visita amb vins al monestir de Sant Pere de Rodes. Quant a les activitats enoturístiques virtuals, van tenir una gran acceptació. En conjunt, les diferents propostes van registrar més de 6.000 visualitzacions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona
Contra xifrada
Jordi Garriga Riu

L’actiu de la natura

Floox ja té al mercat el seu carregador ràpid compacte

L’Hospitalet de Llobregat
Informació especial

Zentinel MDS, l’‘start-up’ que ajuda a digitalitzar la maquinària antiga