Economia

economia

BBVA, premiat per l’estratègia de marca en digitalització

L’estratègia de marca en transformació digital del BBVA ha estat premiada pel club de jurats dels premis Eficàcia 2023, de l’Associació Espanyola d’Anunciants, que també ha reconegut el projecte educatiu Aprenem junts de l’entitat. Després de tres anys com a finalista, el BBVA s’ha imposat enguany a marques de renom com Burger King i Samsung, i ha aconseguit aquest guardó, que dona valor tant a l’esforç en innovació com a l’estratègia de continguts en l’esmentat projecte educatiu. Ara mateix, es tracta de la plataforma educativa més gran, amb més de set milions de subscriptors. Els vídeos del projecte superen els 770 milions de visualitzacions a YouTube, 236 milions a l’Estat, amb Catalunya com el tercer territori amb més visualitzacions, ja que n’ha superat els 11,5 milions. El responsable de desenvolupament de negoci del BBVA a l’Estat, Peio Belausteguigoitia, va declarar durant el lliurament de premis que amb aquestes iniciatives el banc “busca acompanyar les persones i generar un impacte positiu creant oportunitats reals a les seves vides”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
QUERALBS

Posicions enrocades en les negociacions per la nova concessió de Vall de Núria

QUERALBS
economia

El Cercle d’Economia insta els partits a “sortir del seu bloc” per assolir acords

barcelona
FIGUERES

Tramiten més llicències d’obra major en 5 mesos de 2024 que en tot 2023

FIGUERES

Maneres d’abordar el fracàs

Conseller d'empresaris, expert en lideratge, jove líder europeu (2013-2014) i ambaixador empresarial de Catalunya (2012-2015)

Detenen tres pagesos gironins per les destrosses als pous de l’Alt Empordà

FIGUERES
SALT

Commerzbank posa a la venda l’Espai Gironès per 140 milions d’euros

SALT
economia

Es preveu una campanya de fruita de pinyol “correcta” tot i una caiguda de la producció

Lleida
ECONOMIA

La Xina reaviva la guerra comercial amb la UE amb una investigació antidúmping

BARCELONA

Les botigues de les zones més turístiques ja poden obrir els diumenges

Barcelona