El lector escriu

Epidèmia consumista

Com cada any, a mesura que el dia s’escurça i les temperatures baixen, s’ incrementa no sols el risc d’agafar un constipat o una grip, també la probabilitat que la febre consumista ens toqui de ple ja sigui amb el virus Black Friday o amb qualsevol altre virus promocional engegat pel gran comerç electrònic o tradicional. El problema de la massiva propaganda en forma d’ofertes i promocions engegada per les grans superfícies i canals de distribució, és que tot sovint deixa fora de joc el petit comerç tradicional, que majoritàriament no pot competir contra els gegants del sector, que juguen amb un clar avantatge en la seva primera divisió.

Veig amb preocupació com el petit comerç que dona vida als nostres barris i ciutats, i del qual depenen moltes famílies, va desapareixent a ritme trepidant engolit pels grans actors, que cada cop s’ emporten un tall més gran d’un pastís abans repartit i on ara al petit comerç tan sols li queden engrunes.

Voldria, doncs, a través d’aquesta carta, conscienciar els consumidors de la importància que el petit comerç sigui viu, motiu pel qual, quan la febre consumista ens arribi, caldria que també a ells els tinguéssim presents.

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia