Opinió

Telèfons inútils

Darrerament, he hagut de trucar a algunes empreses per aclariments puntuals sobre els serveis de la llar, assegurances, etc. Totes tenen en comú la incomunicació: per aconseguir parlar amb algú que no sigui una màquina cal molt de temps. Et posen música, et passen per diferents extensions; molts cops la trucada s’allarga tant que es talla la comunicació, i després de perdre molt de temps, i una immensa paciència, et deixen amb els dubtes, i un garbell de nervis.

Abans, el desgavell telefònic el produïen les companyies de mòbils, però ara ja està generalitzat, i els que patim aquesta ineficàcia volguda som justament els clients quan hem de fer una reclamació o volem una informació. No hi ha manera de contactar amb l’empresa a qui paguem els rebuts i, teòricament, ens ha de facilitar les coses quan sorgeix un problema.

Som hereus d’un conformisme arrelat a la nostra societat, la falta de sentit crític produeix deixadesa en els serveis que els ciutadans hauríem de rebre, que no sempre són correspostos degudament. L’empatia és un dèficit que pateixen les grans empreses de serveis bàsics. Anuncien uns serveis que els usuaris paguem amb escreix però ells no tenen gaire interès a complir; per exemple, una factura del març del 2020 de 68,31 euros a l’octubre va passar a 145,35 euros. Intento contactar amb l’empresa, però els telèfons fan de fre, incomuniquen!

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.