Opinió

Engany

Quan pararan d’enganyar-nos de la manera que ho fan? No ho entenc. En dues ocasions, he tingut malentesos amb un establiment, i en posar la reclamació a Consum, el famós “full de reclamacions”, la resposta ha estat la mateixa: “L’entitat s’ha negat a donar resposta, i per tant, no hi podem fer res més.” L’última precisament va ser per un bitllet d’avió durant la pandèmia, l’abril del 2020, i el resultat ha estat el mateix: “No hi podem fer res més.” Sincerament, no tenim res a fer si no existeix cap mediació, si al darrere no hi ha cap obligació ni conseqüència per a ningú. Si al final no tenim drets, o l’Agència Catalana del Consum no hi pot mediar ni fer cap mena de pressió, per què fan tanta publicitat als mitjans, sobretot a TV3 i Catalunya Ràdio, dient que “mediaran” quan en realitat no hi poden fer res, i tanquen l’expedient, quan ni tan sols els responen la sol·licitud? No ho puc entendre d’una altra manera que simple postureig, perquè la gent que no ha tingut la necessitat de passar-hi s’emporti una imatge que realment no és, i quan això succeeix, l’única definició que em ve al cap és engany.

Girona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.