El lector escriu

La construcció del pas elevat, sense sentit

Ara fa uns dies llegíem als mitjans que la Generalitat (re)impulsarà en breu el projecte constructiu de la variant de Térmens per donar continuïtat a l’autovia Lleida-Balaguer. Des de la plataforma Prou Barreres ens felicitem per la recuperació de la variant que permetrà treure pràcticament tot el trànsit del nucli urbà, convertint l’actual C-13 en un carrer més del poble. On queda, per tant, la construcció del pas elevat sobre l’encreuament de la línia de tren Lleida-la Pobla de Segur i l’actual C-13 projectat per FGC? Per quin motiu caldrà gastar més de 2 milions per construir una infraestructura inútil quan el volum de vehicles que creuaran aquest pas a nivell serà dels més baixos de tota la línia? Per què no es podrien dedicar els recursos a la tramvialització del tram que transcorre per dins del poble? FGC va presentar un projecte de construcció d’un pas elevat d’1 km de llargada i 5 m d’altura, d’esquena al territori, sense saber la solució que tenia la Generalitat guardada en un calaix. Ara que els hem recordat on era el calaix, no hi ha excusa perquè FGC descarti la construcció del pas elevat i dediqui amb eficiència i bona gestió els recursos propis de tots.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia