El lector escriu

Em sento com si m’haguessin robat

Aquests dies de tanta fred no ens funcionava la calefacció. BaxiRoca de Salt ens dona una hora i el tècnic arriba 10 minuts abans. La mare, que té 80 anys, baixa dos pisos i el tècnic li diu: “Si el seu fill triga molt a arribar me’n vaig.” La mare torna a pujar i baixar dues vegades més a telefonar-me primer i a buscar unes claus després espantada que marxés i no tinguéssim calefacció. Amb aquestes jo arribo cinc minuts abans de l’hora prevista i li dic que encara no és l’hora, i durant els 10 minuts que va estar a casa em va amenaçar sis vegades que si volíem marxava. El tècnic va girar la rodeta de la temperatura a més temperatura i ja va estar i em va cobrar 71,57 euros. Ho publico després d’haver parlat amb el gerent de Vicatec Girona SL, ja que em sento com si m’haguessin robat. De vegades penso que la majoria dels humans hem equivocat la feina. El més fort és que la caldera encara falla. Crec que si tots denunciéssim aquests abusos potser no passarien.

Banyoles (Pla de l’Estany)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]