El lector escriu

LKXA, els caixers

Fa ja un cert temps els serveis oferts als petits estalviadors/usuaris/accionistes de CaixaBank van inversament proporcionals als ingressos del banc. Aquesta reflexió ve perquè cada dia és més difícil retirar diners d’uns caixers automàtics mal atesos, i com a mostra el fet que els tres caixers de l’oficina 9737, del carrer de Sant Bru de Badalona, no funcionaven el dissabte 10 de juny passat. Aleshores vaig trucar al “servei d’atenció al client”, un eufemisme darrere del qual s’amaga una pobra operadora que no fa res més que prendre nota dels DNI dels que s’atreveixen a trucar-hi per després dirigir-los cap a altres persones “responsables” que el primer que et contesten en exposar la queixa és: “M’ho pot repetir en castellà?”

Aleshores és quan un perd la paciència i jura que a la primera oportunitat que tingui se n’anirà a un altre banc que l’atenguin en català.

Badalona (Barcelonès)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]