El lector escriu

Castellà al Banc Sabadell

Quan les coses es desvien no poden deixar d’anar malament. El 22 de març vaig haver de fer un gestió telefònica amb el Banc Sabadell de plaça de Catalunya de Sabadell i em va respondre al telèfon una empleada molt mal educada dient-me que si no li parlava en castellà no m’entenia. Després de recordar-li que estàvem a Catalunya i que parlava amb Banc Sabadell, em va dir que ella només era una telefonista i que el català no l’entenia, que havia de parlar-li en castellà. Naturalment la vaig penjar. Al cap d’una estona ho vaig tornar a provar. Aquesta vegada em va atendre molt amablement un senyor que també parlava castellà però sí que ens vàrem entendre i va resoldre el dubte però en cap moment va canviar de llengua.

Sabadell (Vallès Occidental)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia