Ryanair es mou

Ryanair operarà, a partir del setembre, a l'aeroport del Prat. La companyia assegura que aquest desplaçament de vols cap a l'aeroport barceloní no hauria d'afectar excessivament els aeroports de Girona –on hi té una important base– i Reus, però una certa alarma s'ha disparat als respectius territoris. Certament, tot i les importants ajudes rebudes –un fet que la companyia no ha d'oblidar–, Ryanair ha estat el gran dinamitzador, des que hi va aterrar per primer cop l'any 2003, dels dos aeroports catalans, unes instal·lacions que han passat d'estar gairebé desertes bona part de l'any a veure-hi passar milions de passatgers. La possibilitat de tornar a la situació anterior és, segurament, el que més preocupa a Girona i a Reus, però també és veritat que la dinamització aconseguida tots aquests anys és un gran pas endavant que, difícilment, pot tenir marxa enrere. Segurament que el nombre de passatgers baixarà, però no hem d'oblidar que les condicions del Prat no són millors que les de Girona, i que hi ha futur més enllà de Ryanair. L'altra qüestió és que les institucions locals treballarien millor sense cotilles –digueu-li Aena– per aconseguir atraure noves companyies.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.