Política

Cargol, de nou alcaldable a Sant Jaume de Llierca

L’alcalde de Sant Jaume de Llierca des del 2015, Jordi Cargol, serà un altre cop el cap de llista de Junts a les municipals del mes de maig. La primera vegada que es va presentar, el 2015, es va imposar a la candidatura d’ERC, grup que havia governat en el mandat anterior, i el 2019 la seva llista va ser l’única que es va presentar a les eleccions.

Entre altres qüestions que han caracteritzat els vuit anys que Cargol fa que és en el càrrec destaca la ferma oposició municipal a la planta de triatge d’escombraries que el Consell Comarcal (també governat per Junts) i la Generalitat volien aixecar al terme de Sant Jaume. De cara al futur immediat, l’Ajuntament té sobre la taula l’ambiciós projecte, presentat l’any passat, de conversió de l’antiga fàbrica Brutau en un complex de serveis vinculats amb la natura i la salut.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Maragall fa una llista per “conquerir” Barcelona

Barcelona
política

Pilar Urbano es capbussa en la crònica del procés

Madrid
Estat espanyol

Sánchez rellevarà les ministres Darias i Maroto “abans del 4 d’abril”

Madrid
JOAN ‘NANI’ MORA I BUCH
ALCALDE DE SANT ANDREU DE LLAVANERES (ERC)

“Hem complert amb el compromís de transparència i diàleg”

SANT ANDREU DE LLAVANERES
Mediterrani
El drama migratori

L’etern retorn de les morts evitables

Roma
ISIDRE SOLER
EXREGIDOR DE L’ENTESA I PORTAVEU DE LA CCQC

“El PSC mai no ha demanat disculpes per l’etapa Bustos”

Sabadell
opinió

Opcions per a la defensa europea

Politòleg i economista
Ripollès

Nou partit que aglutina diferents llistes independents

MUNICIPALS

Anna Massot, alcaldable d’ERC a Castelló