Política

POlÍTICA

David Sala Gamito, número 2 de la llista del PP a Girona

Té 42 anys i és doctor en fisioteràpia invasiva

El cap de llista Jaume Veray destaca que el projecte popular és una candidatura “oberta a la ciutat”

El PP de Girona ha presentat avui David Sala Gamito el número dos de la candidatura a la ciutat de Girona, que encapçala Jaume Veray. Sala Gamito té 42 anys i és doctor en fisioteràpia invasiva.

Jaume Veray ha explicat durant la presentació que aquesta és una candidatura “oberta a la ciutadania”, que incorpora persones com Sala Gamito, “un veí de Girona que mai ha estat en política, però si molt actiu i implicat en el teixit social i productiu de la ciutat”.

Santi Rodríguez, el secretari general del PP, ha destacat que “la incorporació de Sala Gamito al projecte del PP a Girona demostra que aquest és un bon projecte per la ciutat, que inspira confiança i una alternativa real amb capacitat de governar i gestionar de manera adequada la ciutat”.

Així mateix, el nou número dos ha agraït a Jaume Veray, l’oportunitat que se li ha donat per “treballar per la ciutat i millorar-la formant part de la candidatura”, i seguidament ha afegit que compartia “el model de ciutat que el projecte del PP representa” . “Vull treballar per aconseguir desenvolupar-lo des del govern de la ciutat a partir del pròxim 28 de maig”. Per Sala Gamito “la ciutat necessita un canvi de govern perquè en els últims anys no tan sols no hem avançat sinó que hem anat enrere en molts aspectes”.

Finalment, Veray ha insistit en “la necessitat de construir Girona entre tots” i ha lamentat “el tacticisme amb què han actuat alguns durant aquests últims 4 anys treballant pensant més en els seus interessos partidistes que en el bé de la ciutat i la millora i el progrés de la mateixa”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

El Parlament ja és la tercera cambra que reprova la ministra Sánchez

BARCELONA

El PSC planteja liderar un govern alternatiu a Roses i ERC recorda que són la llista més votada

ROSES

Arrimadas deixa la política després de la desfeta de Cs

barcelona

El PDeCAT, obert “a qualsevol estratègia que permeti que el país avanci”

Barcelona

La fins ara alcaldessa d’ERC d’Arenys de Mar també plega

barcelona

La CUP Nord-Oriental del Gironès valora molt positivament els resultats obtinguts

girona
CONFLICTE BÈL·LIC A L’EST D’EUROPA

Cimera europea a Moldàvia per escenificar l’aïllament de Rússia

BARCELONA

Demanen més recursos per gestionar “l’allau” de peticions de vot per correu

Barcelona

Borrell: “La campanya es pot desenvolupar sense perjudici de la presidència de la UE”

Barcelona