Política

POLÍTICA

Jordi Piella, economista i extinent d’alcalde a Sant Cugat

Mor als 71 anys Jordi Piella, que va impulsar l’empresa Promusa juntament amb l’alcalde Joan Aymerich

Jordi Piella i Bové, que va ser tinent d’alcalde d’Economia i Hisenda a l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, va morir ahir als 71 anys. Piella va formar part de l’equip de l’alcalde Joan Aymerich Aroca (CiU) entre el 1987 i el 1991. Piella va impulsar amb l’alcalde i Àngel Llacera l’empresa Promusa, amb la qual es van fer els primers habitatges de protecció social per a joves a la ciutat. La cerimònia de comiat tindrà lloc demà a les 13 h.

Piella, llicenciat en Ciències Econòmiques, va ser soci director de Laudem Parterns. Va escriure, a més, el llibre d’economia “El Iva y su implantación en España”. Va impartir cursos sobre fiscalitat internacional, la reforma fiscal a Espanya i sobre el reflotament d’empreses

Segons recull el portal cugat. cat, l’exalcalde Joan Aymerich ha lloat personalment la figura del seu excompany al consistori al qui consiera clau en la recuperació de l’economia del Consistori en els quatre anys que van governar plegats. “Va ser una figura referent per a Sant Cugat i també un gran professional”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Palamós

Puig manté el silenci a Palamós i l’oposició comença a orquestrar la pinça per fer-lo plegar

PALAMÓS

Sánchez demana pas i no perd l’ànim pel xoc amb ERC i Junts

madrid

Acord independentista per no investir Sánchez si no avança cap al referèndum

barcelona
Europa central
Processos electorals

Polònia contra tots

Berlín
XAVIER MASGRAU,
ALCALDE D’ÒRRIUS

“Volem donar veu al poble”

BARCELONA
politica

Entitats cristianes reproven César García Magán per les seves declaracions contra l’amnistia

barcelona
estats units

Fracassa el pla dels republicans dels EUA per a evitar un tancament de govern

Els bisbes catalans repliquen la Conferència Episcopal i demanen “neutralitat” davant una possible llei d’amnistia

barcelona
conflicte al caucas

L’Azerbaidjan deté l’exministre de Defensa d’Alt Karabakh

barcelona