Successos
Punt Divers
Declarada alerta hidrològica en el riu Xúquer
El Centre de Coordinació d'Emergències emet l'avís davant la imminència de possibles inundacions en nou municipis de la Ribera
La situació 0 s'activa quan hi ha perill per a les persones i els béns
El Centre de Coordinació d'Emergències (CCE) de la Generalitat Valenciana ha emès una alerta hidrològica situació 0, davant la imminència de possibles inundacions, en el riu Xúquer al seu pas per 9 municipis valencians de la Ribera.
Així, a causa del fort temporal de pluja que pateix el País Valencià, s'ha declarat l'alerta hidrològica en el riu Xúquer en els municipis d'Albalat de la Ribera, Alzira, Cullera, Algemesí, Fortaleny, Polinyà, Riola, Sueca i Benicull.
Segons han explicat fonts d'Emergències, la qualificació de situació 0 s'activa quan les dades meteorològiques assenyalen la imminència d'inundacions que poden implicar perill per a les persones i els béns.
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.