La futura variant de Santa Coloma de Farners passarà per l'est i costarà 26 milions

El govern ha posat el projecte a informació pública

De les tres alternatives que estan en l'estudi informatiu, el govern considera com a preferent la que passa més allunyada del nucli urbà. El traçat de la carretera començaria dins el terme municipal de Riudarenes, amb un carril per sentit, i farà 6,5 quilòmetres. Al cap de pocs centenars de metres s'hi construiria l'enllaç sud amb Santa Coloma, connectant amb la carretera C-152, i poc després hi hauria un viaducte de 45 metres sobre el riu Esplet. Llavors passaria per l'est de Sant Marçal, amb passos inferiors i superiors per garantir la connectivitat dels camins ja existents, com ara el que va cap a la urbanització de Santa Coloma Residencial. Tot seguit hi hauria un enllaç amb la carretera C-63, des d'on es connectaria cap al polígon industrial de Mas Llorenç. La carretera vorejarà el nucli de Santa Coloma fins a desembocar amb la C-152, on hi hauria el tercer i últim enllaç.

L'alcalde de Santa Coloma, Antoni Solà, ha destacat que aquest és el traçat que s'havia acordat amb el Departament de Política Territorial i Obres Públiques: «Ara el que hem de demanar és que s'executi al més aviat possible», ha dit Solà, que no creu que hi hagi problemes durant el període d'al·legacions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Tornen les malalties victorianes

Londres

El romanticisme de l’espàrrec

Gavà
CRÒNICA

El futbol no s’acaba al minut 90

Olot

Un poemari que reflexiona sobre la vida i la poesia

Olot

Comença l’espectacle

Barcelona
VIDRERES

Tres grans illes de contenidors als accessos d’Aiguaviva Parc

VIDRERES
Equipaments

Reclamen a Collboni un casal d’avis als jardins de Pedralbes

Barcelona
Patrimoni

Jornades sobre el monestir de Sant Jeroni de la Vall d’Hebron

Barcelona
Urbanisme

Obre el primer tram d’un carril bici a la travessera de les Corts

Barcelona