Infraestructures i serveis

SERVEIS

Habiliten una oficina per canalitzar queixes de veïns de Selva Brava i Font Bona

L’Ajuntament de Llagostera ha habilitat un oficina per canalitzar totes les queixes dels veïns afectats pels talls de Rec Madral en el subministrament d’aigua que pateixen els residents de les urbanitzacions de Selva Brava i Font Bona.

“Amb aquest punt de recollida de queixes es pretenen facilitar als veïns la tramitació de les queixes formals a l’Agència Catalana del Consum i a tots els organismes competents que es consideri”, ha explicat l’alcalde de Llagostera, Narcís Llinàs. L’oficina estarà ubicada al local Polivalent avui, dijous 13 de juliol, d’11 del matí a 14h00. Es poden tramitar les queixes a l’ Agència Catala de Consum i també es poden fer a l’ Agència Catalana de l’Aigua (ACA) .



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

societat

S’ensorra una part de l’edifici de l’Escola de Vela a causa del temporal

platja d’aro
llengua

Voluntariat per la llengua ha creat més de 178.000 parelles lingüístiques

barcelona
societat

Reus torna a homenatjar la rosa, el símbol de la ciutat

REUS
medi ambient

Identificats els autors de nou abocaments a Lleida

LLEIDA
mobilitat

Tarragona torna a canviar la regulació de l’aparcament a Joan XXIII

Tarragona
MEMÒRIA

ERC urgeix a restituir el faristol malmès de ‘la casa dels horrors’

barcelona
salut

Detecten un centenar de càncers de còlon i recte en deu anys

palamós

Reobren parcialment les dutxes dels equipaments esportius municipals

Gavà
educació

Denuncien més agressions verbals i físiques a docents als centres de Sant Adrià de Besòs

SANT ADRIÀ DEL BESÒS