Infraestructures i serveis

SERVEIS

Habiliten una oficina per canalitzar queixes de veïns de Selva Brava i Font Bona

L’Ajuntament de Llagostera ha habilitat un oficina per canalitzar totes les queixes dels veïns afectats pels talls de Rec Madral en el subministrament d’aigua que pateixen els residents de les urbanitzacions de Selva Brava i Font Bona.

“Amb aquest punt de recollida de queixes es pretenen facilitar als veïns la tramitació de les queixes formals a l’Agència Catalana del Consum i a tots els organismes competents que es consideri”, ha explicat l’alcalde de Llagostera, Narcís Llinàs. L’oficina estarà ubicada al local Polivalent avui, dijous 13 de juliol, d’11 del matí a 14h00. Es poden tramitar les queixes a l’ Agència Catala de Consum i també es poden fer a l’ Agència Catalana de l’Aigua (ACA) .



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Tornen les malalties victorianes

Londres

El romanticisme de l’espàrrec

Gavà
CRÒNICA

El futbol no s’acaba al minut 90

Olot

Un poemari que reflexiona sobre la vida i la poesia

Olot

Comença l’espectacle

Barcelona
VIDRERES

Tres grans illes de contenidors als accessos d’Aiguaviva Parc

VIDRERES
Equipaments

Reclamen a Collboni un casal d’avis als jardins de Pedralbes

Barcelona
Patrimoni

Jornades sobre el monestir de Sant Jeroni de la Vall d’Hebron

Barcelona
Urbanisme

Obre el primer tram d’un carril bici a la travessera de les Corts

Barcelona