Educació

La UAB inaugura la primera oficina d’estudis japonesos

La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha inaugurat una oficina Sakura Network d’estudis japonesos, la primera d’aquestes característiques en un centre universitari a l’Estat. Organitzarà cursos de japonès a partir del febrer i es dedicarà a la millora de la didàctica de la llengua i la cultura nipones. L’objectiu d’aquest centre és promoure l’estudi i la recerca de la llengua i la cultura japoneses al nostre país, i té el reconeixement de la Japan Foundation, una institució adscrita al govern del Japó.

La UAB és l’única que inclou seus de les institucions culturals oficials de la Xina, Corea del Sud i el Japó. La xarxa Sakura depèn de la Japan Foundation, la institució governamental dedicada a la promoció de la llengua i la cultura japoneses a tot el món. La nova seu està situada al mòdul de recerca A del Parc de Recerca UAB i permet al personal de la Universitat dedicat a la docència d’estudis japonesos tenir un canal directe de relació amb Japan Foundation.

El rector de la UAB, Javier Lafuente, i el cònsol general del Japó a Barcelona, Yasushi Sato, van descobrir una placa ahir en l’accés a la nova oficina.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

EDUCACIÓ

Taula rodona per millorar l’orientació acadèmica i professional a l’Expo Jove

GIRONA
gastronomia

Perelada aposta per l’Empordà en el seu centenari

Barcelona

Les ciutats metropolitanes reclamen poder omplir les piscines municipals per salut

VILAFRANCA DEL PENEDÈS

Descobreixen bestiar mort per botulisme fa 2.000 anys, a Vilauba

CAMÓS
MOBILITAT

Restriccions d’accés a S’Alguer i Castell aquest cap de setmana

PALAMÓS

Grau mitjà de tècnic de construcció a l’institut Serrallarga de Blanes

BLANES

Un nou indicador permetrà aturar la medicalització innecessària amb aspirina durant l’embaràs

Barcelona

Campdevànol fa millores a la xarxa d’aigua

CAMPDEVÀNOL

Nous casos d’abusos sexuals a menors encenen totes les alarmes a Badalona

BADALONA