Societat

La cursa del carrer Nou de Girona, el 17 d’octubre que ve

Es mantenen totes les categories i ja estan obertes les inscripcions

La cursa popular del carrer Nou de Girona, impulsada i organitzada pel comerç de la ciutat des del 1979, se celebrarà el diumenge 17 d’octubre. Ahir, l’associació de comerciants Girona Centre Eix Comercial, l’Ajuntament de Girona, patrocinadors, entitats i clubs que hi col·laboren van fer presentació de la samarreta. La 42a edició de la cursa tindrà totes proves: les curses estel·lars de 10 i 5 km, les milles urbanes, obertes a totes les categories i les curses infantils de caràcter no competitiu.

Les curses dels 10 i 5 km inclouran la variant de la cursa d’empresa i es conserven les categories per a grups o escoles. Les inscripcions per internet estan obertes i a partir de l’11 d’octubre es podran fer les presencials.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]