Infraestructures i serveis

Locals socials de les Preses sense amiant

L’Ajuntament de les Preses ha dut a terme la reforma integral de les cobertes del centre cultural del poble i del local social de Bosc de Tosca i, així, hi ha substituït les antigues, que eren de fibrociment. Aquestes obres, que ja s’han enllestit, han tingut un cost de 177.981 euros, 120.000 dels quals subvencionats pel Pla Únic d’Obres i Serveis de Catalunya 2020-2024. En el marc d’aquesta mateixa actuació, l’Ajuntament ha fet dur a terme una millora de l’eficiència energètica al local social de Bosc de Tosca, amb la substitució d’algunes finestres i millorant-ne els tancaments. Més endavant es preveu que s’hi posin plaques fotovoltaiques per continuar millorant la sostenibilitat i abaixar el cost de la factura elèctrica.

Xenacs

Per altra banda, l’Ajuntament de les Preses ha informat també sobre les obres de reparació d’una esllavissada que hi va haver a la carretera de Xenacs, a causa del temporal Glòria. En concret, s’hi ha aixecat un mur de contenció.

Aquests treballs han tingut un cost total de 24.116 euros, que s’han finançat en part a través de la convocatòria de subvencions per a la gestió forestal sostenible 2020 del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació i a través dels fons europeus Feder.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
societat

Som Cultura tanca la vuitena edició amb un 81% d’ocupació

girona

Alumnes del Salvador Sunyer es converteixen en dramaturgs amb Temporada Alta

Salt
Infraestructures

Llum verd a les obres per modernitzar la potabilitzadora del Ter

girona
salut

Els equips sanitaris de primària atendran la gent gran a les residències

barcelona

Protesta dels conductors de VTC a Barcelona

Barcelona

Comencen a expedir-se les targetes de cartró recarregables de la T-Mobilitat

Barcelona
infraestructures

El corredor d’hidrogen de Barcelona a Marsella pot rebre fons europeus

barcelona

El 43% de les persones que viuen al carrer a Barcelona no tenen amb qui comptar

barcelona

Clam per tenir nous protocols sobre violència masclista a les universitats

barcelona