Societat

Girona arrenca una campanya per mantenir els escocells verds

El consistori demana als establiments que reguin i cuidin el forat que tinguin més a prop del local

- L’Ajuntament de Girona ha creat una campanya que demana la col·laboració dels comerços de la Rambla per tal d’aconseguir que mantinguin els escocells dels arbres verds. L’objectiu és que comerciants i restauradors contribueixin al manteniment d’aquests espais i els converteixin en espais agradables que ajudin a atraure clients als negocis i siguin un reclam pels vianants. La campanya es titula ’Enjardina Girona. Rega el teu escocell’ i busca que cada establiment s’encarregui de l’escocell que hi ha més a prop del seu local. Al llarg de la Rambla hi ha 39 escocells i 27 d’ells s’han plantat amb flors diverses. De moment ja hi ha 18 negocis que s’hi han sumat.

Amb l’objectiu de preservar els escocells dels arbres com a espais verds a la ciutat, l’Ajuntament de Girona ha engegat la campanya ’Enjardina Girona. Rega el teu escocell’. Es tracta d’una iniciativa que requereix de la col·laboració dels comerços i restaurants de la Rambla per tal que es facin càrrec del manteniment d’aquests espais i esdevinguin un reclam pels mateixos negocis.

De moment ja hi ha 18 negocis que han confirmat la seva col·laboració. Es tracta de Roosik, Foot Locker, Universal, Guillamet, Estanc Rambla, Unik, Matsata, Jott Girona, Misako, Giralt, Casa Pijaume, Hidden Coffee Roasters, Caganer.com, Pop Mobile, Siphone, Shizen’na, Tomasa i l’Oficina de Turisme.

Cada un d’ells s’encarregarà de cuidar els escocells que tinguin més a prop dels seus respectius locals. A la Rambla hi ha 39 escocells i en 27 d’ells hi ha flors plantades. Ara es preveu que els negocis aprofitin aquests espais per ser un punt de reclam als vianants i aconsegueixin captar més clients.

La regidora de Promoció Econòmica de Girona, Glòria Plana, ha assegurat que els establiments de la Rambla “han rebut molt positivament aquesta iniciativa” i per això molts d’ells ja s’han sumat a la campanya. Segons Plana, aquesta resposta demostra “el grau d’implicació del teixit comercial i de la restauració vers la ciutat”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

estat espanyol

El TC avala la llei que penalitza l’assetjament a les dones que avorten

barcelona

Restauren 21 activitats extractives que havien quedat abandonades

olot
societat

Simulacre d’un atac amb ferits amb més de 500 alumnes i professionals sanitaris

Tortosa

El Celler de Can Roca torna a apadrinar la Campanya “Cava amb Cor”

girona
societat

Demanem que es modifiquin els plans d’ordenació a la Terra Alta per aturar projectes eòlics

Batea
societat

Manifest crític amb la gestió de la seguretat a presons

Barcelona
societat

Alerten d’estafes telefòniques per cobrar impostos municipals a Granollers

GRANOLLERS

Mataró impulsa una campanya contra els estigmes de la salut mental

mataró
girona

L’Ajuntament comença la campanya anual de control del mosquit tigre

GIRONA