Societat

Sancionen la Clínica Bofill de Girona per no tenir telèfon d’atenció gratuït “visible”

L’Agència Catalana del Consum li ha imposat una sanció de 3.000 euros

L’Agència Catalana del Consum ha imposat una sanció de 3.000 euros a la Clínica Bofill de Girona arran d’una denúncia de Facua-Consumidors en Acció per no tenir un telèfon d’atenció gratuït “visible” per a la ciutadania, informa l’ACN. En un comunicat, recorden que van denunciar la situació el març del 2022 al·legant que la clínica “incomplia el deure” de facilitar la numeració gratuïta als usuaris, generant així “un perjudici econòmic” als pacients perquè havien d’assumir el cost en funció de l’operador telefònic i les tarifes contractades. Segons informa Facua, el desembre passat Consum va notificar l’obertura de l’expedient sancionador que s’ha resolt amb la interposició de la sanció per incomplir les obligacions que estableix el Codi de Consum.

A més, l’entitat lamenta que, tot i això, l’empresa “continua sense oferir en un lloc visible” el contacte perquè es troba en un altre apartat del seu web.

La denúncia formava part d’una campanya més àmplia de Facua i van constatar al desembre que només 28 dels 146 centres denunciats havien modificat les webs per afegir els números gratuïts com a forma de contacte.

La Clínica, desinformada

Per la seva banda, Clínica Bofill ha respòs en un comunicat que va posar a disposició el telèfon gratuït sol·licitat en l’apartat d’atenció al pacient. “A més, vam complir amb el pagament de la multa imposada per la Generalitat i fins a la data no hem rebut cap altra comunicació oficial relacionada amb aquest assumpte”, afirma. També destaca que desconeix on resideix el problema actualment: “ No hem rebut cap comunicació directa de les autoritats competents (Generalitat de Catalunya, Facua...). Ens assabentem dels esdeveniments a través dels mitjans de comunicació”. Amb tot, exposen que estan oberts al diàleg i “a col·laborar amb les autoritats pertinents per resoldre qualsevol problema o malentès que pugui haver sorgit en relació amb aquest assumpte”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

infraestructura

Renfe s’espolsa en els Mossos la responsabilitat pels robatoris de coure

barcelona

Alumnes de Cabrera de Mar recullen 300 quilos de brossa dels boscos de Burriac

cabrera de Mar
VILOBÍ D’ONYAR

L’aeroport de Girona supera els 170.000 passatgers el mes d’abril

VILOBÍ D’ONYAR
infraestructures

El nou desastre a Rodalies col·lapsa punts del metro i busos regionals

barcelona

Avança 2,6 milions per fer el projecte i l’edifici de l’escola Mar Nova

premià de mar
societat

Allau d’usuaris al metro per les incidències a Rodalies

BARCELONA
GIRONA

La línia R11 entre Barcelona i Portbou recupera la normalitat

GIRONA
societat

Barcelona parlarà de pau i recorda Arcadi Oliveres

Barcelona
comerç

Sis mesos de bon comerç

Barcelona