Societat

Adéu al logotip de la UAB, que passa del color bronze al “verd del campus”

La Universitat Autònoma estrena una nova imatge corporativa després de 35 anys

La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha estrena un logotip, el tercer des de la seva creació el 1968. El primer va ser un disseny basat en l’escut de Barcelona creat per l’escultor Josep Maria Subirachs, amb les quatre barres i la creu de Sant Jordi. Una imatge que va canviar el 1988, dissenyat per l’estudi Morillas, quan es va passar al logotip que avui ha quedat obsolet i que, amb diverses variacions, sempre destacava la A d’Autònoma amb un color “bronze”. Un color que després de 35 anys ha evolucionat ara cap al verd que, segons expliquen en un comunicat,“representa el campus”.

El nou logotip és un disseny de l’agència Mètode Design amb l’impuls de la vicerectora de Comunicació i Cultura, Virginia Luzón, i el suport tècnic de l’Àrea de Comunicació i de Promoció.

Segons explica la UAB en un comunicat, un dels objectius de renovar la imatge ha estat “resoldre les dificultats d’accessibilitat i llegibilitat que tenia el logotip anterior”.

De moment, la UAB ja ha canviat la seva imatge a les xarxes socials i a la web i ha explicat que s’anirà canviant també de forma progressiva als diferents espais del campus.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]