Societat

SANT JOAN DESPÍ (Baix Llobregat)

La sardana en la Marató de TV3

Sardanes solidàries

El món de la sardana s'ha afegit també a les nombroses manifestacions de solidaritat amb motiu de la Marató de Tv3, dedicada aquest any a les malalties minoritàries, i s'han programat ballades i altres manifestacions sardanistes per tota la geografia catalana. Des de la Gran Sardana Solidària de la Bisbal d'Empordà fins a la trobada d'esbarts del barri barceloní de Sarrià, entre molts altres actes, es farà arribar el suport del sardanisme a la Marató. Però, a més, aquest any la presència de la música per a cobla ha arribat també al disc de la Marató, que inclou la sardana Com he fet sempre, un arranjament de Marc Parrot, productor del disc, que ha versionat la cançó My way, popularitzada per Frank Sinatra, tot adaptant-la al ritme de la sardana. Quico Pi de la Serra i la cobla Els Montgrins, que aquest any celebra el 125è aniversari, n'han fet la interpretació.PERE GORGOLL

13 de desembre. Més informació,

BALLADES PER LA MARATÓ

Barcelona
Envelat de la plaça de Sarrià, a les 12 del migdia, amb la cobla Mediterrània. A les 6 de la tarda, al Teatre del Centre Parroquial de Sarrià, trobada d'esbarts.
La Bisbal d'Empordà
Ermita de Santa Llúcia, a les 12 del migdia, amb la cobla Baix Empordà, Gran Sardana Solidària.
Cardona
Plaça de la Fira, a partir de les 12 del migdia, amb la cobla Cardona, una formació específica de la secció de cobla de l'Associació Cultural Banda de Cardona.
Cornellà de Llobregat
Plaça de l'Església, a les 12 del migdia. Hi haurà una actuació conjunta de la cobla Contemporània, els Diables i els Castellers de Cornellà i la banda de música Xaranga Sarau.
Igualada
Plaça de Cal Font, a partir de les 12 del migdia, amb l'actuació de la cobla del Col·legi Pare Manyanet de Reus.
Santa Susanna
Pavelló d'esports, a 2/4 de 7 de la tarda, amb l'Empordanesa.
Sitges
Passeig de la Ribera, a partir de 2/4 d'1 del migdia, amb la cobla Maricel.
Torroella de Montgrí
Carpa firal de la plaça del Lledoner, a les 12 del migdia.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Faada critica l’arxiu de l’expedient sancionador a la UdG per la gallina trobada en zona militar a Sant Climent Sescebes

sant climent sescebes

Salt aprova un pressupost de 36,2 milions, un 9,5% superior

salt
societat

Prop de 300 persones protesten a Santa Coloma de Gramenet contra el desallotjament d’Estudi 9

barcelona

La discapacitat planteja reptes en l’atenció a la salut mental

GIRONA
CALELLA

Calella exigeix més Mossos davant un repunt de la delinqüència

CALELLA
rússia

Rússia prohibeix el moviment LGBT

barcelona
Barcelona

La Diputació incrementa del 14% el pressupost per al 2024

Barcelona
Penedès / anoia

Les obres entre Igualada i Vilafranca encaren el tram final

Barcelona
habitatge

El Govern compra per a ús social 173 pisos a Vilanova, Valls i Constantí

barcelona