Eina en innovació i canvis tecnològics a Lloret per als professionals del turisme
La primera edició del Business Tourism Market inclourà conferències, tallers i xerrades
El Patronat de Turisme exposarà el seu pla de màrqueting en línia
La Fundació Climent Guitart de Lloret, nascuda al maig, i l’agència Efe tenen a punt el primer Business Tourism Market (BTM) –el mercat del negoci del turisme–, que tindrà lloc el dijous 18 d’octubre a l’hotel Guitart Central Park. El delegat d’Efe a Girona, David Álvarez, va dir que l’acte vol ser “una eina per a professionals” en innovació i canvis tecnològics en el sector del turisme, segons va detallar el batlle lloretenc i vicepresident del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Jaume Dulsat.
L’Ajuntament, patró de la fundació, no col·labora en l’organització de l’acte, però hi dona suport. El BTM, que vol ser una cita anual del sector, inclourà debats, ponències –n’hi ha una sobre el turisme de sol i platja– i taules rodones sobre noves tendències de negoci, i té el suport de la Diputació de Girona i La Caixa, tal com va manifestar Blai Morera, el director d’empreses de Girona sud de CaixaBank.
La inscripció val 80 euros, 40 en el cas dels estudiants, i es pot fer a www.btm-fcg.com. Els organitzadors van donar a conèixer alguns dels ponents del BTM de Lloret, com ara Cristina Vicedo, directora general de FutureBrand Madrid; el professor de IESE Business School Xavier Oliver; el coach Mago More, i l’alcalde de Màlaga, Francisco de la Torre.
Gemma Suñer, responsable del departament en línia del Patronat de Turisme, farà la ponència La tecnologia al servei de l’usuari o a l’inrevés. Pot la tecnologia suplantar el servei a la indústria turística en un futur? Suñer exposarà la feina del patronat en la promoció turística en línia.
“Focus de debat”
La presidenta de la Fundació Climent Guitart, Cristina Cabañas, va assenyalar que el BTM serà “un focus de debat sobre turisme”. El director de la fundació, Enric Dotras, clourà la jornada.